וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ הציע לגבאי לחזור בתפקיד אחר, המנכ"ל סירב

כחודשיים לאחר הסערה, נפגש הבעלים עם המנכ"ל וניסה לשכנע אותו לוותר על התביעה ולשוב בתפקיד אחר, אולי כיו"ר מחלקת הנוער. בן בסט לא יגיע, שמעון אבוחצירא על הכוונת של האדומים

one

בווידאו: 1:1 בין הפועל חיפה לבין הפועל כפר סבא

בעלי הפועל חיפה יואב כץ וסמנכ"ל המועדון רון פלדהיים נפגשו הערב (ראשון) עם המנכ"ל המושעה, אפרים גבאי. כץ הציע לגבאי לחזור למועדון בתפקיד שונה, ולעת עתה זה מסרב.

כזכור, לפני כחודשיים התעמת המנכ"ל עם המאמן טל בנין ליד חדרי ההלבשה - עימות שהביא לפיטוריו של המאמן ולהשעייתו של גבאי עד הודעה חדשה. מאז ניסה כץ מספר פעמים לשכנע את גבאי לחזור למערכת ולוותר על התביעה שהוא מתכנן כנגד המועדון.

היום נפגשו כץ וגבאי, למה שהוגדרה פגישה חיובית. גורמים בחיפה טוענים כי הבעלים מעוניין בגבאי כיו"ר מחלקת הנוער, אך כץ סירב לאשר זאת ואמר לאחר הפגישה: "הייתה פגישה טובה מאוד. כל המערכת עוברת ארגון מחדש ואני מעוניין שאפרים יחזור בתפקיד ניהולי אחר".

יואב כץ בעלי הפועל חיפה (שמאל) עם מנכ"ל הקבוצה אפרים גבאי. ברני ארדוב
האיחוד? כץ וגבאי/ברני ארדוב

בהפועל חיפה טרם הבטיחו את מקומם בליגת העל לעונה נוספת, אבל בקבוצה טוענים שהבעלים, יואב כץ, כבר מתחיל את הבנייה לקראת העונה הבאה.

במסגרת המחשבה קדימה, כץ החל לנהל משא ומתן עם מכבי תל אביב על החזרתו של עדן בן בסט למועדון, כשבחיפה טוענים כי כבר היה סיכום בין שני המועדונים וגם עם החלוץ על חזרתו. עם זאת, לבסוף, הצהובים הודיעו כי בן בסט אינו משוחרר ולא יגיע לכרמל.

במסגרת העסקה, האדומים היו אמורים לקבל את בן בסט בהשאלה לעונה וחצי ולשלם את מחצית שכרו העומד על כ-450 אלף יורו לעונה. למרות שנראה היה כי העסקה מתגבשת ועומדת לצאת לפועל, הפנטזיה של הפועל חיפה על חזרתו של החלוץ התפוצצה.

בחיפה מאוכזבים מאוד מהחלוץ ז'רקו קוראץ' ואם יחתימו חלוץ נוסף, ייתכן כי ישחררו את החלוץ המונטנגרי המאכזב. בכל מקרה, קוראץ' לא צפוי להמשיך בעונה הבאה. במקביל, במועדון שוקלים להחתים את שמעון אבוחצירא ממכבי חיפה. אבוחצירא חזר לאימונים בשבועות האחרונים אחרי תקופת היעדרות ארוכה וייתכן כי יצטרף ליריבה העירונית עד לסגירת חלון העברות.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
שיקום באדום? שמעון אבוחצירה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully