וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במירוץ נגד השעון: בית"ר ירושלים מתקשה לצרף זר נוסף לסגל

31.1.2016 / 9:22

קבוצתו של ג'ונתן מויה מתעקשת למכור אותו, בעוד שלוח הזמנים עד להחתמתו של אסוס אקורו צפוף מדי. בגזרת הישראלים: שמו של עידן ורד שוב הוזכר, הפתעה של הרגע האחרון סביב גילי ורמוט?

one

בית"ר ירושלים עושה מאמצים אחרונים לנסות לצרף שחקן חיזוק נוסף לקראת סיום מועד ההעברות ביום רביעי. ספריסה, קבוצתו של הקוסטה ריקני ג'ונתן מויה, מערימה קשיים בנוגע להשאלתו ונכון לסוף השבוע היא דורשת מכירה בלבד, מה שבשלב זה תוקע את העסקה. אם לא יהיה שינוי בדרישות עד היום (ראשון) בשעות הערב, החלוץ יירד מהפרק.

בבית"ר התלהבו מהניגרי אוסס אקורו, שהבקיע שער ובישל ארבעה באליפות אפריקה, אך נכון לעכשיו לא ברור אם יספיקו להגיע להסכם חתום עם המועדון, להוציא ויזה, להביאו לישראל ולהשיג את השחרור הבינלאומי עד תום החלון. גורם במועדון אמר: "יש ניסיונות, אבל הסיכוי שהכל ייסגר עד תום החלון לא גבוה".

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ'. ברני ארדוב
קשיים במציאת רכש. דראפיץ'/ברני ארדוב

בבית"ר לא הרימו ידיים גם בנוגע לגילי ורמוט. על אף המסר שקיבל אלי טביב לפיו מכבי תל אביב אינה מוכנה להשתתף בשכר של שחקנים שעוזבים אותה, נראה כי לאחר המשחק מחר עשויות להיות התפתחויות. ייתכן כי הצדדים יסכמו על השאלה עד תום העונה ויישבו למו"מ מחודש בסיומה. יחד עם זאת, העובדה כי גם מכבי חיפה בתמונה הופכת את כל הסיטואציה למאוד מסובכת.

גם שמו של עידן ורד עלה בסוף השבוע. האקס צפוי לסכם על שחרורו מהכוכב האדום היום או מחר. ורד קיבל שתי הצעות מרומניה, אך גם האופציה של בית"ר עומדת על הפרק.

לקראת המשחק מחר מול מכבי תל אביב, ערך המאמן סלובודאן דראפיץ' אסיפת וידאו בה הראה לשחקנים קטעים מהמשחקים נגד סכנין ובאר שבע. מצד אחד החמיא המאמן לשחקנים על קטעים מהמשחק נגד סכנין בנוגע ללחץ שעשו לאורך מרבית דקות המשחק ומנגד העיר להם על המשחק נגד באר שבע. "לא יכול להיות שנגד יריבה כזאת מסוכנת שחקנים לא חוזרים לעמדות ולא עוזרים בהגנה, לא לשמור על העמדות בבאר שבע זה הכי גרוע שיכול להיות", אמר המאמן לשחקנים.

בצוות המקצועי עדיין לא החליטו סופית בנוגע להרכב, אך על פי התרגולים באימון אתמול ניסו קפילוטו צפוי לפתוח כבלם ואילו לירוי צעירי צפוי לפתוח בקישור על חשבונו של דוד קלטינס. בבית"ר שקלו לספסל את קלאודמיר בשל הירידה בכושרו, אך בשל אופי המשחק והעובדה שבמרבית המשחקים נגד מכבי תל אביב הברזילאי הקשה על ערן זהבי הוא צפוי להמשיך לקבל קרדיט.

בחלק הקדמי צפוי ניקיטה רוקאביציה לפתוח בכנף שמאל ואילו איתי שכטר בחוד, כשעומר אצילי בצד ימין. דובב גבאי ולידור כהן צפויים להמתין להזדמנות על הספסל. גבאי מחלים מהפציעה בגב ולא צפוי לשחק יותר מ-20 דקות. כ-12 אלף איש הבטיחו מקומם בטדי נכון לבוקר ובמועדון מקווים שיהיו מעל 20 אלף איש מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גילי ורמוט. ברני ארדוב
הפתעה של הרגע האחרון? ורמוט/ברני ארדוב

אוהד הקבוצה, מתן שמעון, שנתפס לפני המשחק בבלומפילד נגד הפועל תל אביב עם רימון הלם ברכבו יישלח לשבעה וחצי חודשי מאסר בפועל. עורך דינו גיא פרידמן הגיע לעיסקת טיעון מול הפרקליטות, אותה אמור לאשר השופט בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully