וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: נמניה ניקוליץ' נחת בארץ, מו"מ מול פאטוס בצ'יראי

האדומים מקווים לסגור את העברתו של קשר באטה בוריסוב, חלוץ דינמו מינסק ונבחרת מונטנגרו בן ה-27 עשוי להצטרף. שחקנים בקבוצה חוששים: "כנראה שגוטמן לא מאמין בנו"

one

הייאוש בהפועל תל אביב עלה מדרגה נוספת. ההפסד המינימלי, 1:0 אמש (שבת) להפועל באר שבע, לא עודד את האדומים, בעיקר כשמדובר במחזור שלפני הדרבי התל אביבי הגדול. "אולי זה נראה שהיינו במשחק לפי התוצאה", אמר אחד השחקנים. "אבל עלינו קודם כל כדי לא להפסיד ולא לספוג. כנראה שאלי גוטמן לא ממש מאמין שאנחנו יכולים לעשות משהו כי הפועל באר שבע בקושי עמדה על הרגליים ובמקום להעז, באנו לשחק בונקר".

בהפועל תל אביב מודאגים מאוד מחוסר האמונה של גוטמן בסגל הקיים כשגם השחקנים מרגישים זאת. בקבוצה חוששים מהשלכות בנושא, ומודאגים שאם המצב יימשך וגוטמן ימשיך לשדר חוסר שביעות רצון מהסגל, הדבר יביא למשבר אמון בינו לבין שחקניו. "זה נכון שהשחקנים עובדים קשה ובאמת מנסים לצאת מהמצב הזה בכל דרך אפשרית", אמר גורם במועדון. "אבל כל האמירות והרמיזות הקטנות של אלי פוגעות בשחקנים. קשה לראות אותם נתונים הכול בשבילו".

ניר לקס הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אכזבה במועדון. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

"אנחנו מרגישים את השינוי בקבוצה", אמר שגיב יחזקאל. "יש לנו עוד הרבה דברים לשפר גם בחלק ההתקפי וגם בחלק הגנתי. קיים שיפור בדברים רבים. אם זה בהנעת הכדור, העמידה על המגרש, מחויבות וריכוז. אולי זה לא נראה בתוצאה, אבל אנחנו כשחקנים מרגישים שינוי. אנחנו לא קבוצה גרועה בכלל, אלא קבוצה טובה עם שחקנים טובים. אנחנו מאמינים אחד בשני וכל אחד בעצמו. הפועל תל אביב לא נמצאת במקום הראוי לה כרגע ומקווים שבשבוע הבא נוציא תוצאה טובה יותר. כן, כרגע אנחנו קבוצת תחתית, אבל אנו עושים הכול כדי לצאת מהמצב. יש לנו מה למכור מול מכבי תל אביב".

"כולנו מודעים לכך שהמצב לא טוב", הוסיף גיא אסולין. "אבל אי אפשר להיתקע במחשבות על מה שקורה, כי אנחנו חייבים להסתכל קדימה. בשבוע הבא יש לנו משחק חשוב מאוד למועדון כולו ואנחנו חייבים להיראות טוב יותר. כולם מבינים את המצב ואת העובדה שאנחנו קבוצת תחתית. הרבה דברים בכדורגל תלויים בעיקר בביטחון של השחקנים ולפעמים כשאין ביטחון לחלק מהשחקנים, זה בגלל המצב וזה לא משקף את היכולת של הקבוצה. ידעתי שהמצב לא טוב כשבאתי, אבל זה נתן לי מוטיבציה גדולה יותר לבוא ולעזור ולהוציא את הקבוצה מהמצב".

מעבר למשחק ולהשלכות שלו, בהפועל תל אביב מתכננים לפחות עוד שלושה שינויים בסגל עד לסיום חלון ההעברות. גוטמן כבר אמר לאחר המשחק כי הקשר האחורי הברזילאי, קאווה בן ה-26 מנפטצ'י באקו האזרית, צפוי לנחות השבוע במטרה לחתום. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, האדומים מקווים לסגור את העברתו של נמניה ניקוליץ' מבאטה בוריסוב, שנחת בארץ וצפוי לחתום. גורמים המקורבים למועדון הבלארוסי טוענים כי ישנם פערים גדולים בין המועדונים והסכומים שמפורסמים בתקשורת הישראלית רחוקים מדרישותיה של באטה בוריסוב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי נתניה, ארון שוינפלד. ניב אהרונסון
יצטרף? שונפלד/ניב אהרונסון

לצד שני הקשרים, בהפועל תל אביב רוצים לראות לפחות עוד שני חלוצים נוספים. ביקורת גדולה נשמעה בקבוצה על כך שעדיין לא נרכש חלוץ: "לא כבשנו שער בבית מספטמבר, ועדיין בכל החלון הזה הצטרף רק חלוץ אחד", אמר גורם במועדון. "אין בשום מקום בעולם קבוצה עם 15 קשרים וחלוץ אחד". אחרי שאופציית דיאן ראדוניץ' ירדה מהפרק, המאמן מעוניין לצרף חלוץ זר נוסף, בנוסף, כשהקבוצה מנהלת משא ומתן עם חלוץ דינמו מינסק, פאטוס בצ'יראי בן ה-27, המשתייך לסגל נבחרת מונטנגרו. בצ'יראי שיחק העונה עם קבוצתו הבלארוסית בליגה האירופית. הפועל תל אביב העבירה הצעה על סך כ-300 אלף דולרים לדינמו מינסק, שדורשת יותר.

בנוסף אליו, בהפועל תל אביב פנו למכבי נתניה וביקשו שארון שונפלד יצטרף כבר העונה והוא עשוי לקבל אור ירוק מקבוצתו ביממה הקרובה. כמו כן, במועדון עדיין מעוניינים לצרף את חלוץ הפועל באר שבע, שלומי ארבייטמן, אבל הסיכויים למעבר לא גבוהים בשלב זה. כרגע, הדברים תלויים ברצונה של באר שבע לשחרר את החלוץ וכן בחוזה שהפועל תל אביב תציע לשחקן. מקרובים טענו השבוע כי האדומים יצטרכו להציע לארבייטמן חוזה גבוה מאוד על מנת שיסכים לבצע את המעבר.

גם אופציית חזרתו של קשר מכבי תל אביב, גילי ורמוט, עדיין הפרק. הקשר שוחח בשבוע האחרון מספר פעמים עם גוטמן ושמע ממנו כי הוא מעוניין שיחזור. עם זאת, במועדון אין כוונה לשלם ליריבה העירוניץ עבור רכישתו ורק במקרה שהשחקן יקבל שחרור ללא תמורה, הפועל תל אביב תיכנס עמו למשא ומתן. אתמול טענו אנשים במועדון כי גוטמן מעוניין להציע לוורמוט חוזה עד לסוף העונה עם אופציה להארכתו בסיומה, אך הצעה שכזו לא תביא לקאמבק של הקשר למועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי גוטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully