וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תעשה הכל כדי לצרף את מוחמד גדיר, מוגרבי התנצל

31.1.2016 / 8:57

יוסי אבוקסיס סימן את חלוץ לוקרן כיעד המרכזי לקראת סגירת חלון ההעברות. המגן אנדרסון צפוי לחתום. פיראס מוגרבי, שכבש צמד וחגג מול האקסית: "אני מצטער. אחרי השער שכבשתי לא הרגשתי מה אני עושה"

one

שביעות רצון בבני סכנין אחרי הניצחון על האחרונה בטבלה, מכבי נתניה, 0:2. הקבוצה של יוסי אבוקסיס הצליחה להוציא את העוקץ מהמשחק במחצית השנייה אחרי צמד של פיראס מוגרבי, וכעת סכנין עולה ל-25 נקודות, מרחק של שש נקודות מהקו האדום. כעת בסכנין יכולים להתפנות לניצול הימים האחרונים של חלון ההעברות כדי להתחזק.

המועמד המוביל להצטרף הוא חלוצה של לוקרן, מוחמד גדיר, שעשוי לשוב לקדנציה נוספת במועדון. אבוקסיס סימן את גדיר כמועמד המוביל, וביקש מההנהלה לעשות כל מאמץ לצרף אותו. גדיר, שלא זוכה לדקות משחק בלוקרן, יפעל מול קבוצתו הבלגית כדי להשיג את השחרור ובמקביל בסכנין ינסו לסגור את תנאיו במועדון.

בינתיים בקבוצה ממשיכים לבחון את המגן הברזילאי אנדרסון. "בהנחה שלא נמצא משהו יותר טוב, כנראה שהוא יצטרף", אמרו במועדון.

שחקן בני סכנין פיראס מוגרבי חוגג. ניב אהרונסון
"המועדון הזה נתן לי הרבה, אני מאחל להם רק הצלחה". פיראס מוגרבי/ניב אהרונסון

בסכנין מרוצים מהעובדה שלמרות החיסורים הרבים בגלל פציעות, הקבוצה הצליחה להוציא את המקסימום מהמשחק נגד נתניה. כזכור, רן קדוש, ויאם עמאשה, אברהם פאס וחאלד חלאיילה נעדרו. אגב, קדוש צפוי לחזור לעניינים השבוע ומעניין יהיה לראות בהמשך השבוע האם אבוקסיס ימשיך לתת את הקרדיט למחמוד קנדיל או ישיב לשער את קדוש נגד הפועל חיפה בשבת.

פיראס מוגרבי, שסיבך את הקבוצה שבה שיחק בעבר, הסביר מדוע חגג נגד האקסית: "מי שעקב אחריי ידע שהיה עליי הרבה לחץ כי הייתי בתקופה מאוד לא טובה. עבדתי קשה על עצמי. אחרי השער לא הרגשתי מה אני עושה. אני מצטער בפני מכבי נתניה. המועדון הזה נתן לי הרבה, אני מאחל להם רק הצלחה".

הקשר המשיך: "אני שמח כי זה צמד ראשון שלי בקריירה. מצד שני, היה חשוב לנו מאוד לנצח את המשחק הזה, וזה לא חשוב אם היה קל או קשה. עכשיו אנחנו עם הפנים להפועל חיפה. השחקנים שחסרו לנו הם שחקנים חשובים מאוד. אני בטוח שהם יעזרו לנו. מי שהחליף אותם עשה את העבודה בצורה יוצאת מן הכלל".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully