וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה חוששת מהמשך ההידרדרות: "עלולה להיות קטסטרופה"

31.1.2016 / 8:14

בקבוצה סופרים הפסד רביעי ברציפות, ומבינים: "פישלנו. יש לנו יותר מדי דברים להפסיד אם לא נתעורר". גביש: "נשארו לנו חמישה גמרי גביע". עוז פרץ יעבור לעכו, גורדנה יחתום עד לסוף העונה

one

אכזבה גדולה הייתה אתמול (שבת) על פניהם של שחקני ואנשי מכבי פתח תקוה שירדה מנוצחת בפעם הרביעית ברציפות בכל המסגרות, הפעם כשספגה 1:0 מהפועל רעננה. אם במשחקים נגד הפועל באר שבע ומכבי תל אביב המלאבסים הציגו כדורגל חיובי, אבל ירדו מנוצחים, הרי שהפעם שום חלק במערך של רן בן שמעון לא תפקד, ולראיה הקבוצה מיעטה להגיע למצבים וכמעט ולא סיכנה את השער של אריק ינקו.

למרות שכלפי חוץ אנשי מכבי פתח תקוה לא מדברים על חשש מפני כדור שלג, בתוך המועדון זוכרים היטב את הסיבוב הראשון שבו הקבוצה פתחה בסערה את העונה, אבל נקלעה למשבר, ובאופן מפתיע גם אז, כמו עכשיו, זה החל בהפסד מול בני סכנין. "יש לנו יותר מדי דברים להפסיד אם לא נתעורר", אמרו במועדון. "מהגביע כבר עפנו, בליגה אנחנו לא מצליחים לנצח, ואם נפסיד גם את גביע הטוטו, זו עלולה להיות קטסטרופה. רק לפני שבועיים-שלושה היינו בתוך עונה חלומית, ועכשיו הכול הולך לרעתנו". בסיום המשחק ניכרה מתיחות בחדר ההלבשה של פתח תקוה. "ידענו שזה משחק קריטי בשבילנו, ופישלנו", הוסיף אחד השחקנים.

רועי גורדנה שחקן הפועל באר שבע ביציע. ברני ארדוב
צפוי לחתום עד לסיום העונה. גורדנה/ברני ארדוב

למרות האכזבה הרבה, היום צפויה הקבוצה להחתים עד לסיום העונה בהשאלה את הקשר רועי גורדנה, שמגיע מהפועל באר שבע. מנגד, עוז פרץ יעזוב ויעבור בהשאלה להפועל עכו. פרץ, אגב, פתח בהרכב, אבל גם הוא לא הצליח להושיע את הקבוצה שאליה יחזור בסוף העונה.

עודד גביש אמר בסיום: "ספגנו שער מוקדם, רעננה הלכה אחורה והתגוננה. ידענו שזה יהיה משחק של חפירות, אבל היינו יכולים לקבל החלטות טובות יותר ולא עשינו את זה. המטרה עדיין היא פלייאוף עליון ועדיין נשארו עבורנו חמישה גמרי גביע. גם אם היינו מנצחים, לא היינו נחים על זרי הדפנה. אנחנו צריכים לעשות הערכת נזקים ולבוא הכי טוב לגמר גביע הטוטו. פתחנו את העונה עם שמונה משחקים שבהם ניצחנו בכל המסגרות ואף אחד לא פתח פה שמפניה. אנחנו מקבלים שקט מהמאמן ומלמעלה. אבי לוזון תמיד נכנס לחדר ההלבשה, ונחמד לשמוע מה יש לו לומר כי יש לו הרבה ניסיון בכדורגל. אנחנו יודעים שיש מאחורינו צוות חזק שנותן לנו להתרכז רק בכדורגל, וזה מה שאנחנו עושים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully