וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה תנסה לצרף את רוסלן ברסקי, קשר בית"ר תל אביב/רמלה

31.1.2016 / 16:06

הקשר ששייך למכבי תל אביב הרשים את ראשי הקבוצה במשחק הגביע ואלו ינסו להנחית אותו עד לסגירת חלון ההעברות. בקבוצה מתלהבים מראדוניץ': "עוד ידברו עליו הרבה השנה". השחקנים הקדישו את הניצחון על מכבי פתח תקוה לגיא ליפקה

one

אחד הרגעים המרגשים ביותר שחוותה הפועל רעננה השנה התרחש אתמול (שבת) כאשר בסיום ה-0:1 על מכבי פתח תקוה רקדו השחקנים בספונטניות במעגל, וברגע אחד זיהו את גיא ליפקה, מגנה הימני של הקבוצה שככל הנראה גמר את העונה, מדדה על קביים. במהרה הקיפו אותו כל השחקנים באהבה, ואחד מהם דאג להניף אותו לקול תשואות הקהל הנרגש.

רעננה ידעה עד כמה קריטי המשחק הזה נגד מכבי פתח תקוה, קבוצה שדומה לה באופי, וכמוה גם היא חוותה רגעים פחות טובים בשבועות האחרונים. אחרי ההדחה מהגביע מול בית"ר תל אביב/רמלה, הפועל רעננה רצתה לבסס את עצמה במקום הרביעי כדי להבטיח מוקדם ככל האפשר את מקומה בפלייאוף העליון. "יש פה קבוצה שהיא משפחה. אמרנו את זה השנה יותר מפעם אחת, אבל נגד מכבי פתח תקוה כולם ראו את הייחודיות של המועדון הזה", אמר גורם.

שחקני בית"ר תל אביב רמלה חוגגים, רוסלן ברסקי. מגד גוזני
על הכוונת. רוסלן ברסקי, במרכז/מגד גוזני

בקבוצה מרוצים מאוד מההשתלבות המהירה של דיאן ראדוניץ', שרק ביום רביעי חתם על חוזהו עד לסוף השנה כשהוא מגיע כמושאל ממכבי תל אביב, וכבר מול המלאבסים הוא הציג מספר מהלכים מרהיבים, וכמובן היה מעורב למהלך שהוביל לשער. "יש פה שחקן שעוד ידברו עליו הרבה השנה", אמר אחד השחקנים. "הוא עשה סחרחורת להגנה של פתח תקוה. הרווחנו שהוא פה".

למרות שביעות הרצון הרבה, ברעננה עדיין מתכוונים לנסות ולחזק את הקישור בשחקן ישראלי נוסף. השם החם שנמצא על הפרק הוא קשרה של בית"ר שמשון תל אביב, רוסלן ברסקי, שהושאל בתחילת העונה ממכבי תל אביב. בקבוצה זיהו את הפוטנציאל של השחקן במשחק הגביע בין שתי הקבוצות בשבוע שעבר, אך מודעים למגבלת הזמן עד לסגירת חלון ההעברות ולכן לא בטוח שניתן יהיה לצרפו עד יום רביעי. בכל מקרה, השם של ברסקי יישאר ברשימות של הצוות המקצועי גם לקיץ, במקרה שלא ניתן יהיה לצרפו כבר כעת. רנה מיחליץ' שנפצע במשחק הגביע נגד בית"ר תל אביב/רמלה יעבור בדיקה בירכו כדי לאמוד את הנזק שנגרם לו. הקבוצה תצא השבוע לגיבוש בן יומיים ולאחר מכן היא תחל בהכנות לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שני.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גיא ליפקה שחקן הפועל רעננה (אמצע). מגד גוזני
מחווה מרגשת. ליפקה במרכז/מגד גוזני

הבלם עידו לוי אמר בסיום המשחק: "עשינו צעד חשוב בדרך למטרה שלנו להיות בפלייאוף העליון, אבל מבחינתנו זה עדיין לא נגמר. אנחנו צריכים לעשות עוד נקודות כדי לעשות את זה". על המחווה לליפקה אמר לוי: "זה היה ספונטני, התפרצות של רגשות מבחינתנו. כולנו הצטערנו לשמוע על הפציעה שלו, אנחנו תומכים בו ברגעים הללו, והיה חשוב לנו להקדיש לו את הניצחון"

לוי התייחס להתמודדות לאחר ההדחה מהגביע, ואמר: "לא היה פשוט לעשות את הסוויץ' הזה, אבל ישר אחרי הגביע ידענו שאנחנו צריכים לשים בצד את המשחק ולהתמקד בפלייאוף העליון. אני שמח שזה בא לידי ביטוי בתוצאה ושנתנו מחצית מצוינת. הייחודיות שלנו זה שהקבוצה חמה, כולם חברים של כולם. זה מה שמייחד אותנו משאר הקבוצות, שבטוב וברע אנחנו ביחד והדרך נשארת אותה דרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully