וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה עדיין רוצה חלוץ, אופטימיות לגבי רישומו של אבו זייד

31.1.2016 / 7:24

בקבוצה ינסו לבצע חיזוק של הרגע האחרון, ועדיין ממתינים לשחרורו הבינלאומי של הקשר מקבוצתו הרוסית. מחמאות לאמיר עגייב שכבש שוב: "הוא נראה הרבה יותר רעב כשהוא עולה כמחליף"

one

למרות איבוד שלוש הנקודות אתמול (שבת), בבני יהודה שבעי רצון מהיכולת הטובה נגד עירוני קרית שמונה. זה אמנם הסתיים רק ב-1:1, אבל בקבוצה שיבחו את ההופעה של השחקנים אחרי מספר משחקים שבהם הזהובים היו נראים רע. "זה היה נראה הרבה יותר טוב ממה שראינו קודם", אמר גורם במועדון. "עדיין נצטרך להציג כדורגל הרבה יותר טוב כדי להגיע לפלייאוף העליון".

בבני יהודה הצהירו בשבועות האחרונים שהמטרה העיקרית היא להישאר בליגה, אבל מודעים לכך שהקבוצה שווה במספר הנקודות שלה למקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון כשנותרו משחקים מול הפועל כפר סבא, בני סכנין, הפועל באר שבע, מכבי תל אביב והפועל רעננה. "ברור שנצטרך להתעלות כדי להיות שם, אבל יש פה חבר'ה שמסוגלים להפתיע", אמרו במועדון.

יוסי מזרחי מאמן בני יהודה. דרור עינב
עוד חילוף ששווה שער. יוסי מזרחי/דרור עינב

בינתיים בקבוצה חושבים עדיין על חיזוק ובודקים אפשרות לצרף חלוץ אחרי שהתברר שדודו ביטון עבר למכבי נתניה. חסן אבו זייד שכבר חתם בקבוצה עדיין מחכה לשחרור הבינלאומי שלו, אבל בקבוצה אופטימיים: "זה כנראה רק עניין טכני, ותוך יום-יומיים זה יגיע". בכל מקרה, אבו זייד צפוי להיכלל בסגל למשחק נגד הפועל כפר סבא בשבוע הבא. הקשר אנטוניו מרשיץ' זכה לדקות משחק ראשונות, ובקבוצה ציינו: "רואים שיש לו כדורגל. צריך לתת לו את הזמן להיכנס לעניינים".

מי שזכה למחמאות על ניהול המשחק הוא המאמן יוסי מזרחי, שכמו במשחק הגביע אז הוא הכניס את גל צרויה ורז מאיר כמחליפים וראה שני שערים מול אשדוד, גם הפעם הוא ביצע חילוף שהיה שווה שער. אמיר עגייב, שעלה מהספסל, שוב כבש כתוצאה מנגיחה אחרי כדור קרן, ובקבוצה ציינו: "עגייב הוכיח שהוא אפקטיבי מאוד. הוא נראה הרבה יותר רעב כשהוא עולה כמחליף".

עוד באותו נושא

קרית שמונה סיימה ב-1:1 ביתי מול בני יהודה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully