וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "הגענו מאוד מוכנים", בן שמעון: "משחק חלש שלנו"

30.1.2016 / 22:46

מאמן הפועל רעננה היה מרוצה אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה: "ניצחון מאוד חשוב, בטח כשאנחנו קרובים לסיום העונה הסדירה". מאמן המלאבסים הודה: "הייתה לנו מחצית ראשונה מאוד חלשה"

one

הפועל רעננה המשיכה הערב (שבת) את העונה המצוינת שלה עם עוד ניצחון על מכבי פתח תקוה, הפעם 0:1 באצטדיון בנתניה. אוואנס קנגווה כבש את שער הניצחון לקבוצה של חיים סילבס, שנהנה מהופעת בכורה טובה של דיאן ראדוניץ', החלוץ שהגיע ממכבי תל אביב וסידר את שער הניצחון עם פעולה מצוינת באגף ימין. מנגד, ראדה פריצה נכנס כמחליף בשורות מכבי פתח תקוה, אך לא הצליח להשפיע על התוצאה וקבוצתו עלולה לאבד מחר את המקום החמישי. בסיום המשחק ערכו שחקני הפועל רעננה מחווה מרגשת למגן גיא ליפקה, שככל הנראה גמר את העונה בעקבות פציעתו בשבוע שעבר מול הפועל עכו. ליפקה הונף עם הקביים על ידי חבריו וזכה לתשואות מהקהל.

בדרך הבטוחה לפלייאוף העליון. הפועל רעננה/מגד גוזני

חיים סילבס, מאמן הפועל רעננה אמר בסיום: "מה שהיה בסוף עם ליפקה זה היה רק מדגם מייצג לחדר ההלבשה שלנו, וכששואלים על סוד של קבוצת כדורגל, התמונה הזו מסכמת את העניין. הניצחון היה חשוב מאוד, בטח במאני טיים כשאנחנו קרובים מאוד לסיום הליגה הסדירה. אנחנו עוברים משימה-משימה, הגענו מאוד מוכנים, במחצית הראשונה שלטנו בכל הלך הרוח במגרש והגענו למספיק מצבים כדי לנצח. היינו יכולים להעניש ולנצח בתוצאה גבוהה יותר. ניצחנו קבוצה איכותית וטובה, והוכחנו שגם אנחנו כאלה.

על צירופו של ראדוניץ' והמשחק שלו, אמר סילבס:"רצינו עוד שחקן עם עוצמה ולהגביר את התחרות בחלק הקדמי ולהוציא את המקסימום מכל אחד מהשחקנים. ראדוניץ' היה איכותי היום, עשה דברים יפים כל עוד היה לו כוח, ואלה שהיו מאחוריו עשו עבודה לא פחות טובה, ואני חושב שהפועל רעננה הייתה זקוקה לשחקן כזה, אבל גם הוא היה זקוק לקבוצה כמו הפועל רעננה".

על ההופעה לאחר ההדחה בגביע, אמר: "הייתה לנו משימה לעבור שלב בגביע, לא הצלחנו מול בית"ר שמשון, הרגשנו לא טוב עם זה, אבל הגענו למשימה חדשה והוכחנו שאנחנו מתייחסים לזה ככה ושאנחנו לא סוחבים תסכולים. מי שעוקב אחרינו מאמין שזו קבוצה לגיטימית באיזורים הגבוהים בטבלה. ככל שהשנה התקדמה, אנשים מבינים שרעננה קבוצה שמנצחת משחקים בכל מגרש. אנחנו מעדיפים לא להסתכל רחוק מדי".

על המשך הפעילות של רעננה בחלון ההעברות: "אנחנו לא מתכוונים להוציא מרצוננו, יכול להיות שמישהו לא מרוצה, אני לא יודע. ננסה לעבות טיפה את הסגל בקישור. מגיע שאפו להנהלה, דמיאן רויטמן ואשר אלון שזזו קצת מהמסגרות כדי להקפיץ את הקבוצה הזו עוד קצת ולהראות שאנחנו רציניים בכוונות שלנו".

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
הפסד רביעי רצוף. רן בן שמעון/מגד גוזני

רן בן שמעון: "משחק חלש שלנו אבל ידענו שיהיה משחק מהסגנון הזה כי קשה נגד רעננה. הדברים יהיו צמודים מאוד עד סוף השנה, ונצטרך להיות חדים. הייתה לנו מחצית ראשונה מאוד חלשה שקשה להסביר. רעננה משחקים בצורה מאוד צפופה ומחוייבת ובגלל זה צריך יצירתיות ואיכות, שני דברים שהיו חסרים לנו. אין תירוצים, אין פצועים ושחקנים חלשים. זו תקופה שהיינו צריכים להיות חדים: לא היינו חדים היום, נמשיך הלאה, יש לנו אתגר נוסף ביום שלישי ואז בשבת, כל עוד יש לנו סיכוי להגיע לפלייאוף העליון נמשיך להיאבק ולהילחם".

"אין זמן להפיכות יותר מדי גדולות. אני לא אוהב לדבר על פצועים אחרי הפסדים כי זה קל מדי לברוח למקומות האלה. לכל קבוצה יש פצועים, יש לנו סגל טוב וצריך להתרכז במי ששיחק. עשינו טעות אחת קשה מאוד שהובילה למשחק קל לרעננה של מגננה ומתפרצות במקום שיהיה הפוך. זה הפסד מאוד כואב אבל נמשיך הלאה וכל עוד יש לנו סיכוי נמשיך להיאבק".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully