וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "עברנו שבוע נהדר". על ארבייטמן: "זה הסגל שלנו עד סוף העונה"

30.1.2016 / 21:41

הפועל באר שבע חגגה ניצחון ועוד שבוע בפסגה. המאמן שמר על פאסון: "אנחנו לא יכולים לנוח לרגע". בוזגלו: "לא קל לנצח את הפועל בבלומפילד". אם ארבייטמן יעזוב, באר שבע תנסה לצרף את גדיר

one

הפועל באר שבע ממשיכה בדהירה שלה, אולי בדרך לתואר האליפות אחרי שהערב (שבת) הקבוצה של ברק בכר גברה 0:1 על הפועל תל אביב ופתחה שוב פער של ארבע נקודות בפסגה על פני מכבי תל אביב. שלומי ארבייטמן שוב לא שותף הערב ועשוי לעזוב ברגע האחרון. אנשי הפועל תל אביב העבירו מסר לשחקן שינסו להחתימו אם לא ינחת זר ברגע האחרון. אם ארבייטמן יעזוב את הפועל באר שבע היא תנסה להעביר את מוחמד גדיר. סוכנו כבר בדק אפשרות להעבירו בהשאלה עם אופציה לרכישה בתום העונה.

ברק בכר התייחס לשאלה אם ארבייטמן יישאר ואמר: "שלומי הוא שחקן שלנו, נכון שהוא משחק קצת פחות עכשיו והוא מאוכזב, אבל אנחנו נצטרך אותו ואם לא יהיה משהו מפתיע, זה הסגל של הפועל באר שבע עד סוף העונה".

צפו בתגובות בסיום המשחק

גוטמן על הרכש להפועל תל אביב: "ארבייטמן הוא אופציה"

חגיגה כחולה בבלומפילד. שחקני באר שבע אחרי השער/ברני ארדוב

ברק בכר אמר לאחר המשחק: "הייתה חצי שעה טובה בתחילת המשחק, אבל אחרי האדום שלהם הרגשנו קצת יותר מדי בנוח ויכולנו עוד לספוג. אבל בשבוע כל כך עמוס, אפשר לסלוח לשחקנים על יכולת פחות טובה במחצית השנייה. זה ניצחון חשוב, סיימנו שבוע נהדר. כולם דיברו על חשיבות המשחקים הללו והשחקנים נתנו המון, השקיעו מעל ומעבר".

"עם כל השמחה והמצב הטוב בו אנחנו נמצאים, אנחנו לא יכולים לנוח לרגע. אין מקום לטעויות. ניתן לשחקנים יומיים לנוח, להתאושש ולהתכונן למשחק בשבת מול מכבי נתניה.

"נגד בית"ר נתנו 80 דקות מצוינות ו-10 הדקות האחרונות היו נוראיות, אבל היום אני אוותר לשחקנים כי עברנו שבוע קשה והם רצו מאוד את הניצחון. אנחנו נהנה אחרי השבוע המתיש הזה ונתכונן למחזור הקרוב".

מאור בוזגלו: "הדבר היחיד שחשוב לנו הוא שלוש הנקודות, עברנו שלושה משחקים בשישה ימים וזה היה לא קל. לנצח את הפועל תל אביב בבלומפילד זה אף פעם לא קל. ידענו שהם יבואו וינסו לצופף את המשחק ולסגור אותו וזה מה שקרה. אני שמח שידענו לפרוץ את זה ואני יוצא קצת מאוכזב כי יכולנו לכבוש עוד שערים, אבל לא אהיה חזיר כי שלוש הנקודות האלה חשובות מאוד להמשך". כשנשאל האם רצה להוכיח משהו לאלי גוטמן, שלא שיתף אותו בנבחרת, אמר הקשר: "המלחמה שלי היא לא נגד גוטמן, אני רוצה לעזור לקבוצה שלי להצליח ורק בזה התעסקתי ואני מתעסק".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב, רייכרט הורחק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully