וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: מינצקר, לוי-נלסון ובוטבול זכו במדליות ארד בסופיה

30.1.2016 / 18:31

סבב אירופה הפתוחה: מינצקר ניצחה בשלושה קרבות והשיגה את המדליה דרך בית הניחומים, נלוסון-לוי ניצחה בחמישה קרבות וכך גם לגבי בוטבול. אכזבה לטומי ארשנסקי שהודח כבר בקרב הראשון שלו

מימין לשמאל: נועה מינצקר, עומר יצחקי, תמנע לוי נלסון. איגוד הגודו, מערכת וואלה! NEWS
מימין לשמאל: תמנע לוי נלסון עומר יצחקי, נועה מינצקר/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הגודו

הג'ודוקא הבכירים אמנם לא היו בתחרות סופיה 2016 מסבב אירופה הפתוחה, אבל מי שידעו לנצל את ההזדמנות כדי לענוד מדליות הן נועה מינצקר (48 ק"ג) ותמנע לוי-נלסון (57 ק"ג) שסיימו עם מדליות ארד את התחרות.

מינצקר התייצבה היום לארבעה קרבות וניצחה בשלושה מהם. היא חלפה על פני יריבות מאוקראינה ובריטניה בזכות איפונים, אבל הפסידה לסרבית בווזארי. בקרב על המקום השלישי גברה הישראלית על איישה גורבנלי האזרית בזכות איפון. תמנע נלסון-לוי הופיעה בחמישה קרבות. בשלב המוקדמות היא גברה על יריבות מבריטניה וגרמניה בקרבות שהוכרעו על ידי שידו, ובהמשך היא הכניעה יריבה מלוקסמבורג אותה היא ניצחה באיפון. אלא שבחצי הגמר יריבה מרומניה, לורדנה אוהי גברה עליה באיפון, ושלחה אותה להיאבק על הארד. נלסון לוי התאוששה מההפסד, וגברה באיפון בקרב על המקום השלישי על ג'קלין ליסון מגרמניה. את נבחרת הנשים ליווה עומר יצחקי.

אצל הגברים, טוהר בוטבול (73 ק"ג) יחזור עם מדליית ארד. בוטבול התמודד בשישה קרבות, כשהוא תחילה ניצח יריבים מגרמניה, אוקראינה ורומניה, אבל ברבע הגמר הוא הפסיד ליריב גאורגי, וידע שכדי להשיג מדליה, הוא זקוק לשני ניצחונות. את זה בדיוק הוא עשה כאשר הוא ניצח יריב מגאורגיה ובקרב על המקום השלישי הוא גבר על הולנדי בזכות שני יוקו שהשיג.

אכזבה הייתה לטומי ארשנסקי (60 ק"ג), שלא התחרה בשבועות האחרונים, אבל מנסה לחזור לעצמו. אלא שהוא סיים את דרכו כבר אחרי קרב אחד לאחר שנכנע ליריב מאוקראינה וסיים את דרכו מוקדם מהצפוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully