וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה אומנותית: אנסטסיה גלושקוב זכתה באליפות ישראל בסולו ודואט

29.1.2016 / 19:58

השחיינית הבכירה של ישראל סחפה את הקהל בירושלים עם זכייה בתואר הלאומי לאחר שקיבלה 91.93 נקודות בתרגיל הסולו, ובדואט היא קיבלה 87.65 יחד עם ג'ניה טייטלבאום. בחודש הבא היא למשחקים בריו כדי להיאבק על הופעה רביעית באולימפיאדה

אנסטסיה גלושקוב שחיינית אומנותית ישראלית. רויטרס
תחרות מוצלחת. גלושקוב/רויטרס

אנסטסיה גלושקוב הוכתרה היום (שישי) פעם נוספת כאלופת ישראל בשחייה אומנותית בתחרות שנערכה בבריכת בית טיילור בירושלים. גלושקוב זכתה בכל שלושת תארי האליפות. בתרגיל הסולו היא סחפה את הקהל בתרגיל שהקנה לה רק לפני חצי שנה את המקום העשירי בעולם, וקיבלה מהשופטות את הציון הגבוה ביותר בתחרות כולה 91.93 נקודות. שנייה סיימה ענת ליסמן ושלישית לאה בובליל.

תרגיל הדואט משך את מירב תשומת הלב. התקווה האולימפית של הענף לקראת ריו 2016 הפגינה את התוצאות של עבודה מאוד מאומצת שנעשתה בחמשת החודשים האחרונים: גלושקוב וג'ניה טייטלבאום, שתיהן מהפועל יובלים ירושלים, הרשימו בתרגיל מקורי ובביצוע אחיד. הן קיבלו ציון של 87.65 נקודות, כשהן מקדימות את פולקה ובלכר מהפועל גדרות ואת חלמסקי וקוטיק מהפועל יובלים ירושלים.

בעוד חודש ייצא הדואט הישראלי הבכיר למבחנים האולימפיים בריו. הדואט חייב לסיים בין ה-20 הטובים בעולם, משימה קשה מאוד, אבל אפשרית. גלושקוב, שכבר השתתפה בשלוש אולימפיאדות, לא הסתירה את התרגשותה: "אנחנו עובדות נורא קשה, חמש שעות מדי יום, כבר כמה חודשים. המטרה שלי כרגע היא הופעה רביעית רצופה באולימפיאדה. למרות שאחרי אולימפיאדת לונדון עשיתי הפסקה ונולד בני היקר, החלטתי שאני כולי בתוך הענף המדהים שנקרא שחייה אמנותית ואני ממשיכה לריו". לדוכן המנצחים, אגב, עלתה גלושקוב עם בנה הפעוט.

בתרגיל הקבוצתי זכו בנות הפועל יובלים ירושלים, כשבהרכב הופיעה בת הזוג של גלושקוב בשלוש האולימפיאדות האחרונות, אינה יופה. כמו כן ההרכב כלל את אלינה חלמסקי, ג'ניה טטלבאום, רשל מולר, יעל סטפנוב, שסה קונין ונטלי קוטיק. מאמנת נבחרת ישראל (שהיא גם מאמנת הקבוצה המנצחת), לריסה קונין: "יש לנו דור מצויין של נערות שהופכות לבוגרות וכל הענף מעלה רמה. לאחר שהסתיימה אליפות ישראל, יחלו כל המצטיינות של האליפות פה בהכנות לאליפות אירופה שתיערך במאי בלונדון. הרבה שנים שהשחייה האמנותית לא הצליחה להכין הרכב קבוצתי לאליפות אירופה בבוגרות, והנה השנה יהיה לנו הרכב קבוצתי וזה גם בלי הדואט האולימפי שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully