וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל מאיימת לפוצץ את עסקת שונפלד, נתניה: "החוזה כבר חתום"

האדומים דורשים כי בניגוד להודעה של נועלת הטבלה, החלוץ יגיע אליהם כבר העונה. אלא שבנתניה הודיעו: אין להם שום אפשרות לבטל, הצ'קים אצלנו. הפועל ממשיכה במו"מ עם ניקוליץ' וטוענת: ראדוניץ' לא הגיע בגלל ג'ורדי

one

רק אתמול (חמישי) הודיעו במכבי נתניה חגיגית כי עסקת חילופי השחקנים מול הפועל תל אביב הושלמה ונחתמה, אולם כעת מתברר כי לפחות מבחינת הצד האדום של העסקה, הדברים רחוקים מלהיות סגורים.

בהפועל תל אביב הבהירו היום כי אם החלוץ ארון שונפלד לא יגיע אליהם מנתניה כבר העונה, בניגוד למה שנתניה פרסמה כי סוכם אמש, הרי שהעסקה לא תצא לפועל בסופו של דבר.

על פי הקבוצה מעיר היהלומים, מתווה העסקה כלל את העברתו בהשאלה של דודו ביטון מוולפסון אליהם, כאשר הפועל תל אביב תמשיך לשלם את שכרו של החלוץ עד לתום העונה ותשלח גם סכום של 1.7 מיליון שקלים לנתניה. בתמורה לכל אלה, היו אמורים לעבור לאדומים המגן הצעיר פאדי נאג'ר ושונפלד, שהגיע לאחרונה לישראל מקולומבוס קרו, סגנית אלופת ה-MLS, כאשר נתניה תקבל 40 אחוזים ממכירה עתידית של שונפלד ו-20 אחוזים ממכירה עתידית של נאג'ר.

אלא שבנתניה מיהרו להודיע אתמול כי בעוד נאג'ר יעבור מיידית להפועל תל אביב, הרי ששונפלד ימשיך במדי נועלת הטבלה עד לתום העונה, דבר שאינו מקובל על הפועל תל אביב מסתבר. כעת ינסו בשני המועדונים להתיר את הפלונטר הזה.

בנתניה טוענים כי החוזה נחתם ואין להפועל תל אביב שום אפשרות לסגת ממנו ולחזור בה מהעסקה: "חתמנו כבר על החוזה והצ'קים הגיעו אלינו", אמר גורם בכיר בנתניה, "זה שהפועל צריכים חלוץ זה לא אומר שהעסקה בטלה".

הפועל תל אביב ממשיכה בינתיים את המשא ומתן עם הקשר המונטנגרי נמניה ניקוליץ', עליו דורשת קבוצתו הבלארוסית באטה בוריסוב כחצי מיליון יורו. מועמד נוסף להצטרף לקבוצה של אלי גוטמן הוא הברזילאי קאווה, קשרה האחורי בן ה-26 של נפטצ'י באקו מאזרבייג'אן.

במועדון קיימת ביקורת גדולה על כך שעדיין לא חתם חלוץ ולכן עסקת שונפלד אמורה להתבטל, שכן המטרה היא לצרף חלוץ באופן מיידי. בהפועל תל אביב אף טוענים כי ג'ורדי קרויף טרפד את הבאתו של דיאן ראדוניץ', שהעדיף את הפועל רעננה בשביל האופציה שאולי יוכל לחזור למכבי.

ארון שוינפלד במדי קולומבוס קרו ב-2012. GettyImages
חלוץ המריבה. שונפלד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully