וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע אכזבה מהתנהלותו וכושרו: קלאודמיר עשוי לרדת לספסל

29.1.2016 / 8:04

בבית"ר ירושלים מאוכזבים מרמת ההשקעה של הקשר באימונים, ושוקלים לפתוח עם לירוי צעירי מול מכבי תל אביב. לא ברור אם רוקאביציה יחזור להרכב. ג'ונתן מויה, חלוץ קוסטה-ריקני בן 24, מועמד

AP

בווידאו: לקט מביצועיו של ג'ונתן מויה

בבית"ר ירושלים דרוכים לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני באצטדיון טדי. בבית"ר היו מרוצים מהעובדה כי משחקה של מכבי תל אביב נגרר אתמול ל-120 דקות ושחקניה סיימו את המשחק סחוטים, אך מנגד אמרו: "יש להם לפחות עוד 11 שחקנים רעננים ואיכותיים שלא שיחקו אתמול, יש להם סגל שיכול לייצר שתי קבוצות שיתמודדו בצמרת".

נראה כי בצוות המקצועי ישנה התלבטות גדולה בנוגע להרכב שיפתח בשני. היכולת החלשה של קלאודמיר לאחרונה עשויה לגרום לכך שיירד לספסל במשחק הקרוב או במשחקים שאחריו. בבית"ר ישנה אכזבה מהתנהלותו של השחקן ומרמת ההשקעה שלו באימונים ולא מן הנמנע כי לירוי צעירי יפתח במקום ביום שני.

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בבית"ר מאוכזבים. קלאודמיר/ברני ארדוב

עדיין לא ברור אם ניקיטה רוקאביציה יחזור להרכב. החלוץ עדיין חלש לאחר שהחלים משפעת ומי שמתורגלים בהרכב הם לידור כהן ואיתי שכטר. נראה כי גם לגבי עמדת הבלם הנוסף לצד חסוס רואדה ישנה התלבטות. דושאן מאטוביץ' צפוי לחזור להרכב על חשבונו של אורי מגבו לאחר שלא פתח בשני המשחקים האחרונים.

בבית"ר מנסים להתחזק לקראת סיום חלון ההעברות. הסיכויים לצרף את גילי ורמוט קלושים ועיקר המאמצים הם בגזרת הזרים. במועדון בודקים אפשרות לצרף את ג'ונתן מויה, חלוץ בן 24 המשתייך לסגל הרחב של נבחרת קוסטה ריקה. מויה היה מלך השערים בעונה שעברה בליגה במולדתו (במדי קבוצת אורוגוואי) והעונה משחק כמושאל בהואסקה מהליגה השנייה בספרד. החלוץ לא מצא את עצמו בקבוצה הספרדית וכבש העונה שער בודד בשבע הופעות בלבד.

ג'ונתן מויה (באדום), שחקן נבחרת קוסטה ריקה. AP
בדרך לטדי? מויה באדום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully