וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סדריק סימונס עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות

28.1.2016 / 17:29

הסנטר, שהגיע לשבועיים של מבחנים אצל הצהובים, עבר את הבדיקות, אבל הוא לא בכושר משחק וספק אם יוחתם. קית' לנגפורד על הניצחון של קאזאן: "רצינו להוכיח שהניצחון בחוץ לא היה מקרי"

one

סדריק סימונס, שהגיע לתקופת מבחנים של שבועיים, עבר היום (חמישי) בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. עם זאת, בקבוצה מודעים כי השחקן לא נמצא בכושר משחק טוב והוא צפוי לעבור אימונים אישיים וקבוצתיים לפני שיוחלט אם יישאר לתקופה ארוכה יותר בקבוצה. במקביל ראשי הקבוצה בודקים מספר שחקנים נוספים בעמדת הסנטר אם סימונס לא יישאר בקבוצה.

סדריק סימונס, שחקן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
סדריק סימונס בשדה התעופה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בתוך כך, קית' לנגפורד נמצא בקשר טוב עם הקבוצה, כשני הצדדים לא שוללים הצטרפות עתידית של השחקן. למרות זאת בעבר לא הגיעו הצדדים להסכמה כספית ופערים כספיים כאלו עלולים לטרפד את השבתו של לגפורד למכבי. לנגפורד עצמו, שסיים את המשחק עם 20 נקודות, אמר היום בשיחה עם וואלה! ספורט: "אנחנו מודעים שלמכבי הייתה בעיה בסגל במשחק מולנו אמש. מכבי הגיעה בסגל חסר ובלי שחקנים פצועים, אבל יש המון קבוצות שסובלות מכך בשלב הזה של העונה, גם אצלנו בקאזאן.

"זה היה ניצחון מצוין של הקבוצה שלנו ולא משחק מצוין שלי. להפך, אני לא חושב שהצגתי את המשחק הטוב ביותר שלי. אבל רציתי להישאר אגרסיבי ולתרום לקבוצה ולקצב. למען האמת, היינו חייבים להוכיח לעצמנו שלא ניצחנו במקרה במשחק הראשון בתל אביב, כך שהיינו היריבה של עצמנו. היה חשוב לנו להציג עקביות ושלא נגיע שאננים לאחר שניצחנו את מכבי. אנחנו במקום הראשון עכשיו בבית ונמשיך להיאבק כל עוד יש לנו סיכוי להגיע להישגים העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully