וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אבו יונס: "אם צריך, אני אגיע עד לאופ"א עם סרטון המשחק"

בבני סכנין כועסים לנוכח עונש הרדיוס שהטיל בית הדין בעקבות אירועי המשחק נגד בית"ר ירושלים. היו"ר: "לא יכול להיות שיעשו איפה ואיפה בינינו לבין בית"ר. האוהדים שלהם קיללו אותנו בזמן ההמנון, וזה לא זכה לתגובה. לא נעבור על זה לסדר היום"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בני סכנין ספגה אתמול (רביעי) עונש רדיוס בעקבות אירועי המשחק מולבית"ר ירושלים, כל זאת לצד קנס כספי בגובה 30 אלף שקל. סכנין עמדה לדין בגין ביזוי ההמנון, השלכת אבוקות והשלכת חפץ למגרש. למרות העונש שספגה, סכנין מתכוונת לערער ומפנה טענות קשות כנגד בית הדין על ההחלטה.

"זה לא יכול להיות שיעשו פה איפה ואיפה בינינו לבין בית"ר ירושלים", אומר יושב הראש, מוחמד אבו יונס. "לא הגיוני שאוהדי סכנין יותקפו בחניון ויקללו אותם לכל אורך המשחק: 'נשרוף לכם את הכפר' ו'מוחמד מת', וגם בזמן ההמנון ימשיכו לקלל אותנו, וכל זה יעבור בלי תגובה".

מנכ"ל בני סכנין מוחמד אבו יונס. קובי אליהו
"אני לא אעבור על זה לסדר היום". אבו יונס/קובי אליהו

אבו יונס המשיך: "אפילו המשטרה הייתה עדה לזה שהאוהדים שלנו צעקו בוז לאותם אנשים שקיללו בזמן ההמנון. אני לא אעבור על זה לסדר היום. אם צריך, אני אגיע לאופ"א עם הסרטון של המשחק, ובכל מקרה אנחנו נערער על ההחלטה".

בסכנין כועסים בעיקר לנוכח העובדה שבית הדין החליט להפעיל את עונש הרדיוס שהיה על תנאי כנגד בית"ר, אבל לא הפעיל את התנאי באשר להפחתת שתי נקודות. "בית הדין המציא עונש של רדיוס לבית"ר ירושלים ובכך נתן אישור לקריאות הגזעניות ולאלימות המילולית ולשיסוע השליחות הספורטיבית", אמרו אתמול בסכנין.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully