וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: השחקנים תומכים באנטמן. אנטולוביץ' חתם

28.1.2016 / 20:12

השוער הציג יכולת טובה בדרבי בגביע, אבל יוחלף באנטולוביץ' שהגיע על חשבון קובארז': "לא מגיע לו יחס כזה". חנן ממן: "הפערים ממכבי חיפה לא גדולים, נתנו להם יותר מדי כבוד"

one

בהפועל חיפה יכולים להיות מאוכזבים מההדחה ממפעל הגביע, אמש. אבל מעבר להדחה, עושה רושם כי הסיפור המרכזי בקבוצה נוגע דווקא להחתמתו של השוער הקרואטי מריאן אנטולוביץ', שיחליף את פזמיסל קובארז'. השוער ניב אנטמן רשם אתמול יכולת טובה מאוד, וחלק משחקני הקבוצה טענו אתמול ש"היו צריכים לתת לו הזדמנות לטווח ארוך יותר והיינו מרוויחים שוער טוב בעתיד. לא מגיע לו יחס כזה". אנטמן רשם אתמול הצלה גדולה לקראת הסיום, כשהדף נגיחה של לודוביק אוברניאק וסחט מחיאות כפיים גם מהקהל הירוק.

השוער הקרואטי מריאן אנטולוביץ' (26 1,95) חתם רשמית בהפועל חיפה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת ויקבל את החולצה מספר 30. השחרור הבינלאומי של השוער הגיע וחוזהו אושר בבקרה התקציבית, כך שהוא יעמוד לרשות הצוות המקצועי במשחק בשבת מול הפועל כפר סבא. אנטולוביץ' חתם לאחר מו"מ שניהלו הוא והסוכן אדם קידם מול הבעלים יואב כץ.

מריאן אנטולוביץ' חותם בהפועל חיפה. הפועל חיפה, אתר רשמי
אנטולוביץ' חותם/אתר רשמי, הפועל חיפה

יואב כץ דיבר לאחר המשחק על ההדחה ואמר: "לא השגנו תוצאות טובות בשני המשחקים האחרונים אבל שיחקנו טוב מאוד. כשעושים שגיאה בליגת העל משלמים. השארנו את פלט פנוי. הם הגיעו לשני מצבים, אנחנו למצב אחד. מבחינת שליטה, החזקנו בכדור יותר מאשר מכבי חיפה. אני יכול להבטיח דבר אחד: אנחנו ננצח את הפועל כפר סבא". על תומר סויסה ודור מלול הוסיף הבעלים: "אני לא רוצה לראות אותם, אני גם אראה אותם בעונה הבאה. אנחנו מדברים איתם".

הקשר חנן ממן התייחס גם הוא להדחה: "ידענו שאם נעבור את מכבי חיפה נקבל אולי הגרלה יותר קלה ואז בשני משחקים נגיע לחצי הגמר. לא עשינו את זה. כמו שמכבי כבשו שער מהיר, יכולנו לכבוש בדקה הראשונה. כעת נתרכז בליגה. מכבי חיפה זה לא בני יהודה, עם כל הכבוד. הקהל דוחף אותם. במחצית השניה הם נסוגו אחורה, אבל לא הגענו למצבים. לא חושב שנתנו כבוד למכבי חיפה. התכוננו בהתאם, הפערים בטבלה לא גדולים. גם מבחינת היכולת".

עוד באותו נושא

גביע המדינה: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את הפועל חיפה ועלתה לרבע הגמר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully