וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ביקורת על רוצ'סטי, פניני: "צריך לעבוד על הכימיה"

28.1.2016 / 8:49

הצהובים נחלו עוד הפסד מול קאזאן ואיבדו סיכוי לסיים במקום הראשון בבית. המתאזרח סיים עוד משחק חלש עם 1 מ-10 מהשדה. שמעון מזרחי: "חסרונם של אוחיון ורנדל היה ניכר במשחק"

one

מכבי תל אביב הגיעה אמש (רביעי) לרוסיה הקפואה, במטרה לנסות להשיג ניצחון חוץ מול קאזאן ולנקום ברוסים על ההפסד הביתי אך כמו במשחק הקודם, מכבי התפרקה ברבע האחרון וספגה הפסד שני במפעל בתוצאה 68:78, בשלב 32 הגדולות ביורוקאפ. ההפסד ימנע מהצהובים לסיים במקום הראשון בבית. קאזאן הוליכה כמעט לאורך כל שלבי המשחק, וריצת 6:21 בין סוף הרבע השלישי לתחילת הרבע האחרון הכריעה את המשחק לטובת הרוסים, כשקית' לנגפורד שוב בלט מול הצהובים וסיים את המשחק עם 20 נקודות.

טיילור רוצ'סטי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ביקורת על יכולתו. טיילור רוצ'סטי/יוסי ציפקיס

מאחורי הקלעים ישנה ביקורת על טיילור רוצ'סטי, הביקורת אותה הביעו גורמים בקבוצה כבר לאחר ההפסד למכבי אשדוד. אמש סיים המתאזרח משחק חלש, עם 1 מ-10 מהשדה. במכבי מודים כי אינם מרוצים מהסגל וגורם במועדון אמר: "אנחנו מנסים לשנות הרבה דברים, ולתקן תוך כדי תנועה. ברור שזה פוגע בקבוצה ובשטף שלה, כמו גם ביכולת להיות מתואמים. זה לא קל".

במכבי ממשיכים לנסות למצוא סנטר גם אם יירשם רק לליגה הישראלית, זאת במקביל להבאתו של סדריק סימונס למבחנים לשבועיים. היום יעבור השחקן בדיקות רפואיות בכדי לברר את מצבו. גל מקל נראה טוב במחצית הראשונה, אך הציג נסיגה ביכולתו בהמשך המשחק כשהוא קולע רק 4 מ-17 מהשדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מנקודות האור הבודדות. גיא פניני/קובי אליהו

היו"ר שמעון מזרחי אמר לוואלה! ספורט: "חסרנו שחקנים. החיסרון של יוגב ורנדל היה ניכר במשחק. גם בנדר לא יכול היה לשחק. הגענו במשחק למצב של 50:50 אבל לא השכלנו לקחת את ההובלה לידינו. קאזאן היא קבוצה מצוינת עם קלעי חוץ ושחקנים גבוהים. עכשיו צריך להסתכל קדימה למשחק הבא בחוץ נגד לובילאנה".

על השינויים בקבוצה אמר מזרחי :"יש כמה שינויים. גל מקל הוא תגבור חשוב עבורנו. אני בטוח שהוא יצדיק את עצמו בהחלט על כך שהוא חתם במכבי. לגבי אלייז'ה מילסאפ, אוכל להתייחס אחרי שאראה אותו משחק".

גיא פניני סיכם: "הפסד מאכזב. באנו עם רוטציה קצרה והשקענו מאמץ, אבל לא היינו מספיק טובים. חבל מאוד שלצד כמה דקות טובות עשינו לא מעט טעויות מעצבנות שעלו לנו במשחק. אין ספק שחייבים להשתפר ואנחנו עובדים על זה. מגיעים שחקנים חדשים, צריך לעבוד שוב על הכימיה ולהשתפר תוך כדי תנועה, אין ברירה, אבל אני בטוח שנתאושש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully