וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרח הצטבר על הדשא בבית וגן, בית"ר ירושלים תתאמן באצטדיון טדי

28.1.2016 / 8:14

הקור העז בבירה גרם לשכבת קרח להצטבר על מגרש האימונים של הקבוצה, שתנדוד לאצטדיונה. הקבוצה תערער על עונש הרדיוס ותקווה שלא ייפול על המשחק מול מכבי חיפה. אין התקדמות בגזרת ורמוט

one

בווידאו: בית"ר ירושלים מפסידה 2:1 להפועל באר שבע

מגרש האימונים של בית"ר ירושלים בבית וגן כוסה הבוקר (חמישי) בקרח בשל הקור העז בירושלים. כתוצאה מכך, הקבוצה לא תתאמן במתחם והאימון הועבר לאצטדיון טדי. כידוע, ביום שני תארח בית"ר את מכבי תל אביב בטדי במפגש מסקרן.

בבית"ר התאכזבו מהחלטת בית הדין האתמול להעניש את הקבוצה בעונש רדיוס וכמו כן להאריך את תקופת הפחתת הנקודות על תנאי בגין קריאות גזעניות במשחק מול בני סכנין. במועדון יגישו בתחילת השבוע הבא ערעור ומקווים שגם אם ייפסק משחק רדיוס, הוא לא יהיה נגד מכבי חיפה היות ומדובר בזנק כלכלי גדול נגד המועדון.

ניקיטה רוקאביציה ופאבלו דה לוקאס שחקני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
סיים את דרכו. דה לוקאס/קובי אליהו

פאבלו דה לוקאס אמור לעזוב את הארץ ביממה הקרובה. השחקן היה מתוסכל מאוד אתמול וחש כי לא נתנו לא הזדמנות. לאחר ששוחח עם כלי התקשורת ונוצר רעש גדול, חשש השחקן כי לא יקבל את המגיע לו מבית"ר, וביקש לחזור בו מדבריו. דה לוקאס ייקבל שתי משכורות המגיעות לו וחוזהו לעונה וחצי הבאות במועדון הותר.

בעוד כשבוע יסתיים חלון ההעברות ובבית"ר עדיין מנסים לצרף שחקן נוסף לחלק הקדמי. נכון להבוקר אין התקדמות בגזרת גילי ורמוט ובית"ר מכוונת לאופציות של שחקן זר. אופציה נוספת שעלתה היא של שחקן מכבי פתח תקוה עוז פרץ, אך נראה כי אם לא יהיו התפתחויות עד סוף השבוע הקרוב, בית"ר תוותר על חיזוק, אלא אם כן תיווצר פריצת דרך עם גילי ורמוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully