וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי מכבי פתח תקוה יקדמו את צירופו של רועי גורדנה

28.1.2016 / 7:00

קשר הפועל באר שבע, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, עשוי להגיע בהשאלה עד תום העונה. ראדה פריצה אמור לשוב לסגל בשבת. דור אלו המאוכזב: "יש פה קבוצה ששווה פלייאוף עליון"

one

בווידאו: תקציר הפסדה של מכבי פתח תקוה להפועל באר שבע בשמינית גמר הגביע

המומנטום השלילי של מכבי פתח תקוה נמשך אתמול (רביעי) עם הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות, 2:1 להפועל באר שבע בשמינית גמר גביע המדינה. הקבוצה קיוותה להשיג סוף סוף ניצחון על היריבה מבירת הנגב, ולמרות שבחלק הראשון של המשחק פתח תקוה הגיעה להזדמנויות, באר שבע ניצלה שתי טעויות בהגנה כדי לעקוץ, ובהמשך המלאבסים התקשו לחזור. "הם היו הרבה יותר טובים, צריך להגיד את האמת", אמר אחד השחקנים. "פערי הרמות היו בולטים ולא הגיע לנו לנצח".

בקבוצה ינסו לקדם כעת את צירופו של רועי גורדנה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. באר שבע מעוניינת להשאיל את הקשר, וכעת צפויים נציגי פתח תקוה, ובראשם אבי לוזון ושינו זוארץ, להיפגש עם השחקן ולנסות ולסגור את תנאי שכרו. באר שבע בכל מקרה לא תבקש דמי השאלה.

שחקן הפועל באר שבע, רועי גורדנה. ברני ארדוב
הפגישה שתוביל לסיכום? רועי גורדנה/ברני ארדוב

בפתח תקוה נשמו ביממה האחרונה לרווחה אחרי שהתברר מבדיקות שערך ראדה פריצה, כי הוא אינו סובל מפציעה משמעותית. כידוע, חלוץ הרכש התלונן לאחרונה כי הוא סובל מכאבים בשריר התאומים, אבל הבדיקה שעבר שללה פציעה משמעותית, ובקבוצה ינסו להכשירו למשחק בשבת נגד הפועל רעננה. מי שעוד עשויים לחזור לסגל אחרי הפציעות שעברו הם עידן שמש וגיא מלמד.

המגן דור אלו אמר בעקבות ההדחה מהגביע: "אני כבר לא יודע אם לקרוא לזה כבשה שחורה או חוסר מזל, אבל אנחנו יוצאים מאוד מאוכזבים כי היו לנו הרבה מצבים לנצח וחבל שלא עשינו את זה. קשה לי להצביע מה היה חסר. יש לנו מאמן שיעשה את זה, אנחנו סומכים עליו במאה אחוז. מחכים לנו שני משחקים חשובים בשבת ובגמר גביע הטוטו, ואנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון. יש לנו משחקים קשים מאוד, לא באנו להיות בובות מול הקבוצות האלה, אבל סבלנו מחוסר מזל ואנחנו מסתכלים קדימה. לא הפסדנו בגלל עייפות, יש פה קבוצה מאוד מאוזנת. אנחנו לא חוששים מכדור שלג, אלא מבינים שעכשיו זה המאני טיים. יש פה קבוצה ששווה פלייאוף עליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully