וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלקה אומנותית: ביצ'נקו מדורג רביעי באליפות אירופה, סמוכין חמישי

27.1.2016 / 23:30

שני המחליקים הישראלים פתחו ברגל ימין את התחרות בסלובקיה, כאשר המחליק הבכיר קיבל 84.09 נקודות על התרגיל הקצר, בעוד סמוכין בן ה-17, שסבל מנפילה, מדורג אחריו עם 82.73. בחמישי השניים ישלימו את התחרות. הספרדי פרננדס מוליך בגדול

אלכסיי ביצ'נקו מחליק ישראלי. AP
הפעם הוא רוצה מדליה. ביצ'נקו/AP

אליפות אירופה בהחלקה אומנותית יצאה היום (רביעי) לדרך בברטיסלבה, סלובקיה, כשבמוקד עמדו הופעותיהם של המחליקים הישראלים, אלכסיי ביצ'נקו ודניאל סמוכין, שנאבקים שניהם על הכרטיס היחיד לאליפות העולם, וכמובן מפנטזים על מדליה במעמד המכובד.

השניים הופיעו היום במסגרת התרגיל הקצר. הם התייצבו למשטח הקרח בסלובקיה מתוך הקבוצה השישית והאחרונה, האיכותית ביותר. תחילה היה זה ביצ'נקו שרשם ביצוע ברמה גבוהה שזיכה אותו בציון 84.09 נקודות. החניך של גלית חייט בן ה-27, שבשנה שעברה סיים רביעי באירופה, מדורג כרגע במקום הרביעי הכללי לפני שישלים את התרגיל החופשי ביום חמישי. ביצ'נקו קיבל 45.59 על האלמנטים הטכניים ו-38.5 על ההופעה.

דניאל סמוכין מחליק ישראלי. AP
סמוכין עם ביצ'נקו/AP

מיד אחריו עלה להופיע דניאל סמוכין בן ה-17 שרשם גם הוא הופעה יוצאת מן הכלל, אך למרות זאת הוא נפל במהלך התרגיל, מה שהוריד לו ניקוד מהתוצאה הסופית. למרות גילו הצעיר, סמוכין שמאומן על ידי אביו הצליח להשתלב בצמרת הדירוג לאחר השלמת התרגיל הראשון מבין שניים כשהוא במקום החמישי עם 82.73 (נקודה שלמה ירדה בגלל הנפילה). בכל מקרה, מי משניהם שידורג גבוה יותר בסיכום שני התרגילים ישיג את הכרטיס לאליפות העולם.

מי שהשאיר אבק למתמודדים הוא אלוף אירופה המכהן, הספרדי חאבייר פרננדס שרשם ביצוע כמעט מושלם שזיכה אותו ב-102.54 נקודות, ונראה שרק משהו בלתי צפוי ימנע ממנו לשחזר את התואר.

אצל הנשים, איימי בוכמן דורגה במקום ה-31 לאחר ביצוע התרגיל הקצר עם 39.79 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלכסיי ביצ'נקו מחליק ישראלי. AP
ביצ'נקו/AP
אלכסיי ביצ'נקו מחליק ישראלי. AP
ביצ'נקו/AP
אלכסיי ביצ'נקו מחליק ישראלי. AP
ביצ'נקו/AP
דניאל סמוכין מחליק ישראלי. AP
סמוכין/AP
דניאל סמוכין מחליק ישראלי. AP
סמוכין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully