וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההדחה מהיורוקאפ: מעמדו של דני פרנקו בהפועל ירושלים יציב

27.1.2016 / 23:21

האדומים לא מתכוונים לפטר את המאמן, אך רק אליפות תשאיר לו צ'אנס להמשיך גם בעונה הבאה ושיחה תיערך עמו. פרנקו ניסה להגן על עצמו: "לא נבלבל את המוח בדברים שליליים, עדיף שנתעסק בעבודה"

קובי אליהו

הפועל ירושלים סיימה הערב (רביעי) את העונה האירופית בטעם מר, כשנוצחה 79:69 בידי שטרסבורג, ירדה למאזן 4:0 מתחילת שלב 32 הגדולות ביורוקאפ והודחה. האדומים קיוו להחיות את העונה ולגמול לצרפתים על ההפסד הדחוק במשחק החוץ בשבוע שעבר, אבל נקלעו לפיגור מוקדם והתקשו לחזור למשחק. למרות ההדחה המאכזבת, בירושלים לא מתכוונים לפטר את דני פרנקו ומעמדו יציב.עם זאת, יש להדגיש כי ראשי הפועל ירושלים רחוקים להיות מרוצים ולא בטוח כלל שפרנקו ימשיך בסיום העונה. רק אליפות בסיום העונה תשאיר את המאמן בעונה הבאה. ביקורת עליו מאחורי הקלעים כבר קיימת מספר שבועות. פרנקו אף יזומן לשיחה עם ראשי ירושלים כדי להסביר את ההדחה המוקדמת מאירופה.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. קובי אליהו
מאוכזב. פרנקו/קובי אליהו

"כולנו חלק מהקבוצה, החלק שלי הוא אותו החלק כשמנצחים וכשמפסידים", ניסה פרנקו להגן על עצמו בסיום. "כולנו מתעסקים ועובדים גם בזמנים שאתם לא יודעים, אבל לא חושב שעושים משהו שאפשר לעשות יותר טוב. אנחנו לא משחקים נגד נגרים, אבל הכי קל זה להכות, אנחנו צריכים להיות יותר חזקים ולצאת מחוזקים מהתקופה הזאת, ולעבור את זה.

"לכל אחד יש את התחושות שלו, ברור שאפשר לעשות את הדברים יותר טוב, וזה לא מנקה אף אחד. אנחנו עובדים ביחד, שחקנים ומאמנים, אף אחד לא רוצה להפסיד, לא הרגשנו הכי טוב על המגרש. שטרסבורג קצת תסכלו אותנו, אף אחד לא שמח מזה שהפסדנו היום, אנחנו לא חושבים שאי אפשר לתקן ולעשות דברים יותר טוב, אבל לא נבלבל את המוח בדברים שליליים".

פרנקו הוסיף: "ניסינו להכריח דברים בהתקפה, ואני לא אוהב את ההתקפה העומדת שלנו מהיום, אבל עד שבוע וחצי גם שם עשינו דברים טובים יותר. יש דברים שאנחנו צריכים לעשות כקבוצה טוב יותר. באנו נגד גראן קנאריה עם שחקנים שהשאירו הכל על המגרש, הכל בסדר, בסוף מישהו צריך לעשות את העבודה פה. יש דברים שאנחנו צריכים להשתפר פה. גם אם היינו רוצים היינו במצב במשחקים שלא יכולנו לקחת אותם. עדיף שנתעסק בעבודה ופחות בדיבורים. לא היינו מספיק טובים כדי לקחת את המשחק הזה. מגרש בית הוא לא תעודת ביטוח".

על האווירה בארנה אמר פרנקו: "אפשר להסתכל על מי שהלך הביתה לפני זה, ואפשר להסתכל על זה שעד לפני שלוש שנים היו נכנסים במלחה גג 1,800 איש ופה ביום רע מגיעים 6,000. אנחנו לא באים לחנך אף אחד. הרבה אנשים שרו פה ירושלים של זהב בסיום. אנחנו לא צריכים לספר סיפורים אלא ללכת ולעבוד".

עוד באותו נושא

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה 79:69 לשטרסבורג והודחה מאירופה

לכתבה המלאה
יותם הלפרין, הפועל ירושלים. קובי אליהו
מי אשם? הלפרין/קובי אליהו

אי ג'יי רולנד הוסיף: "אנחנו מחוץ ליורוקאפ וזה כואב, אבל זה חלק מהמשחק. הרבה דברים לא הלכו טוב, בכדורסל יש עליות וירידות, וכרגע אנחנו בירידה, אנחנו מתקשים בהרבה דברים, אבל זאת עונה ארוכה, אנחנו צריכים להשתפר ולצאת מזה, נצטרך לעבוד על הדברים האלה גם ביורוקאפ, יש הרבה דברים שאנחנו צריכים להשתפר בהם".

עוד מרולנד: "התחלנו טוב מאוד, אבל נתנו להם לברוח בכמה דקות. אם ידעתי מה קרה, אולי זה לא היה קורה. הם ידעו לעצור את הריצה שלנו, ואנחנו מתקשים, אין תירוצים, אנחנו צריכים להבין את זה, אנחנו מקצוענים. אנחנו צריכים ללכת ללוח התכנונים, ברור שזה נראה רע, אנחנו יכולים להראות טוב יותר. נצטרך להתקדם צעד אחרי צעד. היינו צעד מאוחר מדי. הם לא קלעו 100 נקודות, אם היינו קולעים קצת יותר, אז אולי היה משחק אחר, הבעיה היא לא רק בהגנה. יש הרבה דברים, זה לא רק זה. לפני שנתיים שיחקתי בקבוצה ששלטה בטורקיה ונפלנו באירופה, ובשנה שעברה היינו עם הרבה פצועים והגענו עד הפיינל פור. הלוואי שהיינו מגיעים רחוק יותר. אנחנו צריכים להיות טובים יותר בדברים שאנחנו יכולים לשלוט בהם".

ג'וש דאנקן נשמע שבור: "כולם מאוכזבים מההפסד וכולם מרגישים רע. חבל שהפסדנו. זה כל מה שאני יכול להגיד. אף אחד לא אוהב להפסיד, ועל מה שקורה ביורוקאפ , אני לא יכול לשים את האצבע מה קרה במשחק, אם זו הגנה, התקפה, קשה לי להסביר מה קרה".

יותם הלפרין: "הם שלטו בקצב של המשחק, ואנחנו לא הצלחנו לייצר את מה שרצינו. לא הצלחנו להשיג נקודות קלות. הם שיחקו כדורסל הרבה יותר טוב מאיתנו. הגיע להם הניצחון הזה. אני לא יודע אם הייתי מגדיר את העונה הזאת באירופה כישלון כי עלינו שלב, גם קבוצות גדולות מאיתנו מתקשות ביורוקאפ, זה לא מפעל קל. אנחנו מאוכזבים כי רצינו יותר, זה לא הצליח אבל מרימים את הראש. זו עונה ארוכה ויהיו עוד ניצחונות והפסדים, זה חלק מהעונה. אם נצליח להביא את עצמנו לסיום העונה כמו בעונה שעברה יהיה בסדר. היו לנו דברים שהתרחשו בשבועות האחרונים שהפריעו לנו בשטף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully