וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אוהב שהצלחנו לשמור על ה-0:1. לא עשינו את זה קודם"

27.1.2016 / 22:51

מאמן מכבי חיפה לאחר העלייה לרבע הגמר: "הדרבי תמיד קשה, עכשיו חייבים להתחזק". על טואטחה: "מכבי חיפה זה מקום קדוש". בניון: "נקווה שהמזל יהיה איתנו, יהיה מדהים לסיים עם תואר"

one

מכבי חיפה העפילה הערב (רביעי) לרבע גמר גביע המדינה, אחרי ניצחון 0:1 בדרבי על הפועל חיפה. גליינור פלט הכריע את המשחק כבר בדקה החמישית ושמר על הסיכוי היחיד של הירוקים לזכות בתואר בעונה המאכזבת שלהם. מאיר בן מרגי והאדומים נחלו הפסד שני השבוע ויחזרו להתרכז במאמצי ההישארות בליגה.

במהלך המשחק אירעה קטטה בין אוהדי מכבי חיפה. מאבטחים הותקפו לאחר שניגשו להשליט סדר, והמשטרה עצרה שני גברים בני 30-35 תושבי חיפה ורכסים, בחשד למעורבותם בתקיפה. החשודים הועברו לחקירה בתחנת חיפה.

יהיו בהגרלה בחמישי. שחקני מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

רוני לוי אמר בסיום: "דרבי תמיד קשה. הפועל קבוצה טובה ואיכותית, הכי חשוב בגביע זה לעבור שלב. אני מאוד אוהב שהקבוצה הזאת מצליחה לשמור על יתרון 0:1, לא עשינו את זה קודם לכן וזה משמח".

על טאלב טואטחה: "יש מספר דברים שצריך לשנות בהתנהלות. מכבי חיפה זה מקום קדוש, שחקנים צריכים להיות מחויבים במאה אחוז".

על האפשרות להתחזק: "אנחנו חייבים להתחזק, מחפשים שחקנים. יש מספר מועמדים שמנסים לסגור איתם. מקווים מאוד שנצליח לסגור עם אחד מהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רוני לוי מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
רוצה חיזוק. רוני לוי/יוסי ציפקיס

יוסי בניון הוסיף: "היה משחק לא פשוט, שיחקנו מול קבוצה שמשחקת כדורגל טוב ובקושי הפסידה בתקופה האחרונה. בגביע חשוב לעלות, לא משנה איך. רצינו לנצח בגביע ולהתקדם כמה שיותר. כל מי שמשחק כאן מגיע לו. יש שחקנים צעירים וכאלה ותיקים יותר שעוזרים להם. שי קיבל היום את ההזדמנות במקום טאלב שהוא מגן מצוין, ולקח אותה בשתי ידיים. אנחנו מתחברים ממשחק למשחק ועשינו שני ניצחונות יפים בגביע. נקווה שהמזל יהיה איתנו קצת ונמשיך הלאה. מכבי חיפה זכתה בגביע שנה לפני שהגעתי, הלוואי שנעשה את זה ונסיים עם תואר. זה יהיה מדהים".

כובש השער גליינור פלט: "אני מאוד שמח שהשער שלי עזר לנו לעלות שלב. הדבר הכי חשוב היה לעבור. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, בגביע לא משנה מול מי נשחק. כולנו נלחמנו יחד כמו קבוצה ואני רוצה לפרגן לצעירים שעבדו קשה במשחק לא פשוט בכלל. אני שמח שניצחנו גם עבור הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully