וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבק: "שיחקנו לא חכם". נסיונות להחתים את הסנטר ארון ווייט

27.1.2016 / 21:51

מאמן מכבי תל אביב התאכזב מההפסד לקאזאן: "שלוש טעויות טקטיות עלו לנו במשחק, חייבים להתאוששש מזה". דיווח: בון הגרמנית לא מוכנה לשחרר לצהובים את הסנטר (2.06, 23)

one

מכבי תל אביב נחלה הערב (רביעי) הפסד שני ברציפות ביורוקאפ ושוב לאותה יריבה, קאזאן. למרות רגעים טובים ויכולת לא רעה של גל מקל בבכורה שלו במפעל, הצהובים סבלו מרבע רביעי חלש ונכנעו 68:78, וכעת ברור כי לא יסיימו בראשות הבית.

"אני כמובן לא מרוצה מהתוצאה אבל אני חושב שהשקענו מאמץ גדול", אמר ז'אן טבק בסיום. "שיחקנו בחוץ נגד קבוצה חזקה מאוד, אחת החזקות במפעל. הראינו אופי כשחזרנו מפיגור גדול לשיוויון 50-50, אבל שלוש טעויות טקטיות שעשינו ברצף עלו לנו במשחק, קאזאן ברחה וכבר לא היה לנו אוויר לחזור שוב. היו לא מעט רגעים שלא שיחקנו חכם ולא שיחקנו טוב בהתקפה וזה עלה לנו במשחק. אנחנו חייבים להתאושש, להשתפר ולעשות הכל לנצח את שני המשחקים שנותרו לנו בשלב הזה ולעלות לשמינית הגמר".

* בארצות הברית מדווחים כי מכבי תל אביב מנסה להחתים את סנטר בון הגרמנית, ארון ווייט (2.06, 23). על פי הדיווח ברשת CSN, הצהובים לא אמרו נואש בניסיון להחתים את האמריקאי בוגר מכללת אייווה, למרות שנתקלו בסירוב מצד בון. וויט נבחר במקום ה-49 בדראפט 2015, והחל העונה את קריירת המקצוענים שלו. מתחילת העונה מעמיד ווייט ממוצעים של 15.1 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בליגה הגרמנית. קבוצתו מדורגת במקום ה-13 בבונדסליגה.

ארון ווייט, מכללת אייווה. AP
בדרך להיכל? לא כל כך מהר. ווייט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully