וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לא פשוט לנצח את אותה קבוצה פעמיים"

27.1.2016 / 21:40

לחץ רב השתחרר בהפועל באר שבע לאחר הניצחון על מכבי פתח תקוה בשמינית גמר הגביע. המאמן: "ידענו שיהיה קשה, היה סוג של קרב". בן שמעון: "אם הפועל באר שבע הולכת לדגל הקרן כדי לבזבז זמן נגדנו כבר פעם שנייה, זה אומר כמה דברים"

בכר/ברני ארדוב

חלום הדאבל של הפועל באר שבע חי וקיים. הקבוצה מבירת הנגב, שמוליכה את ליגת העל, עלתה הערב (רביעי) לרבע גמר גביע המדינה לאחר שניצחה את מכבי פתח תקוה 1:2. האדומים הציגו מחצית ראשונה נפלאה והראו שוב שכדורגל הם יודעים לשחק, אך נחלשו מעט במחצית השנייה. למרות זאת, היריבה לא ידעה לנצל זאת, ומעתה תתרכז במאבקי הליגה בלבד.

"ידענו שיהיה לנו קשה, לא פשוט לנצח את אותה קבוצה פעמיים", הודה ברק בכר. "מדובר בשלב קריטי מאוד, אולי החשוב ביותר עד עכשיו כי השלב הבא זה בית-חוץ. התחלנו לא טוב את המשחק; היינו חשופים ורכים. אני שמח שהשער שכבשנו שחרר אותנו קצת. המחצית השנייה הייתה טקטית, הייתה סוג של קרב. קיבלנו את אחת ההגרלות הקשות בשלב הזה, אבל עשינו את זה".

"המשחק היה כמו תקליט שבור", ציין רן בן שמעון. "הגענו למצבים, אבל זה לא מעניין כי הפסדנו. אף אחד לא זוכר את המפסידות. אנחנו הולכים הביתה עם הרגשה שהיינו יכולים לעשות הרבה יותר. אם הפועל באר שבע הולכת לדגל הקרן כדי לבזבז זמן נגדנו כבר פעם שנייה, זה אומר כמה דברים. אנחנו צריכים לירוק דם כדי לכבוש, זה לא בא לנו בקלות. בשערים שספגנו נתנו מתנות וכך הפועל באר שבע ניצחה. במשחק גביע הדבר הכי חשוב הוא התוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully