וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה לוקאס עזב את בית"ר ירושלים: "לא כיבדו אותי, עברתי תקופה קשה"

27.1.2016 / 17:28

הקשר הספרדי סיכם על התרת חוזהו וצפוי לחתום בקבוצה מהליגה הרומנית או בליגה הספרדית השנייה. "אני לא נשאר במקום שלא רוצים אותי, מה שקרה כאן לא נורמלי", אמר לוואלה! ספורט אחרי העזיבה

one

פאבלו דה לוקאס עוזב את בית"ר ירושלים. הקשר הספרדי הגיע היום (רביעי) לסיכום על התרת חוזהו ויעזוב את הארץ בימים הקרובים. לדה לוקאס היה חוזה לעוד שנה וחצי במועדון והוא צפוי לעזוב לליגה הרומנית או לליגה הספרדית השנייה.

דה לוקאס אמר לוואלה! ספורט: "לא רציתי שזה ייגמר ככה, אבל אני מעדיף להיות מאושר ולהמשיך ליהנות מכדורגל מאשר להיתקע כאן. אני לא חמדן ולא נשאר במקום שלא רוצים אותי. מה שקרה כאן במהלך העונה היה לא נורמלי ולא מציאותי. לא קיבלתי כמעט הזדמנויות, בחצי העונה שהייתי פה נפצעתי פעמיים כי מיהרתי להיכנס מבלי לעשות הכנה. לא נתנו לי מספיק משחקים כדי להראות מה אני יודע. זה נכון שיש הרבה שחקנים במדה שלי ואני מספיק טוב לפתוח בהרכב. אני מאמין בעצמי ולכן עובר לקבוצה אחרת".

פאבלו דה לוקאס שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
עזב עם בטן מלאה. דה לוקאס/יוסי ציפקיס

דה לוקאס אמר לאנשי המועדון לאחר הסיכום: "באתי לשחק כדורגל ואם אני לא משחק אני לא צריך שתשלמו לי. חבל שהתנהגו אליי ככה בתקופה האחרונה, לא כיבדו אותי ועברתי תקופה קשה. זה לא היה נעים. אני אמשיך הלאה למקום הבא בקריירה שלי".

כזכור, מאמן ויטורול מהמקום השני בליגה הרומנית, גיאורגי חאג'י, הביע עניין בשחקן שהגיע לצהובים שחורים מפטרולול פלוישטי והציע לו לחתום בקבוצתו. "הוא לא הסתגל לחיים בישראל", נכתב ברומניה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully