וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר לקראת הפדרציה: "ברחוב שואלים אותי 'את עדיין משחקת?'"

27.1.2016 / 17:21

הנבחרת מתכוננת לטורניר באילת בשבוע הבא, פאר: "אובזילר החזירה לי את הרעב לייצג את הנבחרת. הטורניר מגיע בשבילי בדיוק בזמן". אובזילר: "הבחירה שלי את הסגל הייתה נקייה ומקצועית"

שחר פאר טניסאית ישראלית. ברני ארדוב
מוכנה לייצג את הנבחרת. פאר/ברני ארדוב

ביום רביעי הבא ייצא לדרך טורניר גביע הפדרציה באילת, כאשר הנבחרת תנסה להעפיל לבית העליון מספר 2. לשם כך, צריכות בנות הנבחרת, ובראשן שחר פאר ויוליה גלושקו, לסיים במקום הראשון בבית שיכלול את טורקיה, אסטוניה וקרואטיה. היום (רביעי) קיימה הנבחרת מסיבת עיתונאים במשרדי הוועד האולימפי, כאשר ציפי אובזילר, הקפטנית הטרייה, הציגה בפעם הראשונה את משנתה.

"אני חושבת שזו גאווה גדולה בשבילי לחזור לנבחרת, הפעם כקפטנית", אמרה אובזילר. "בסך הכול זו נבחרת שהיא ותיקה-צעירה. מהבחינה הזו אנחנו מלאות מוטיבציה ועשינו הכנה מצוינת. כשחקנית תמיד שיחקנו בחו"ל בגביע הפדרציה וכשהצלחנו להביא את המשחקים הביתה, זו הייתה מעין הגשמת חלום. לשחק בארץ עם הקהל שלנו והתמיכה זה משהו מאוד מיוחד ושונה. אני בטוחה שיהיה לנו שבוע מרתק".

על המטרות אמרה אובזילר: "אני חושבת שהמטרה היא כמובן להישאר בדרג, אבל אם מסתכלים שנים אחורה, כל הניצחונות הכי גדולים של הנבחרת היו תמיד על נבחרות שעל הנייר היו הרבה יותר טובות מאיתנו, אבל הלב והנשמה היו שם. אני מקווה שגם השנה נצליח".

שחר פאר טניסאית ישראלית עם ציפי אובזילר קפטנית נבחרת הפדרציה. ברני ארדוב
הציבה מטרה. אובזילר/ברני ארדוב

על הבחירה שלה לסגל אמרה אובזילר: "אני חושבת שלצד שחר ויוליה יושבות פה שלוש בנות שמובילות בארץ. הבחירה שלי בהן הייתה נקיה מאוד לפי תוצאות, לפי יכולות, פוטנציאל. זה נכון שמאיה טחן ושלי קרוליצקי יהיו בנות 17, גם שחר ויוליה התחילו בגיל מוקדם. הגיע הזמן לתת לבנות האלה את הצ'אנס, את הניסיון והלמידה". על סנדרה וסרמן אמרה: "סנדרה היא חברה טובה, היא מאזנת אותי בגלל הטמפרמנט שלי, כשהיא מרגיעה. השילוב מנצח, ככה זו ההרגשה שלי. מבחינה מקצועית, יושבת כאן מאמנת שלנו שהייתה שחקנית פדרציה מגיל 15. יש לה ניסיון בכלל ובפדרציה בפרט".

שחר פאר, שעברה שנה קשה ותגיע לטורניר כמחבט מספר 2 של ישראל, התייחסה לכושר שלה: "בסוף השנה עשיתי הכנה בארצות הברית והיא הייתה ממש טובה. שיחקתי שני משחקים באוסטרליה. הפסדתי לשחקנית טובה. אני מרגישה טוב עם הטניס שלי, יש לי פציעה קטנה בכתף ועכשיו אני מטפלת בה. הפיזיותרפיסט עובד על זה כל יום ואני מאמינה שאני אהיה בסדר עד המשחקים. אני מחכה מאוד לשחק כי גם אני בתור שחקנית צריכה את זה לסבב. זה יצא לי בול בזמן".

על החיבור עם ציפי אובזילר כקפטנית אמרה פאר: "עברתי הרבה קפטנים. באחד האימונים אמרתי לציפי שהיא החזירה לי את הרצון שאיבדתי בשנים האחרונות לשחק בנבחרת. היא עושה עבודה מדהימה, היא החזירה לי את הרעב לייצג את המדינה, משהו שאני עושה מגיל 14.5. אמרתי לה את זה באחד האימונים, היא דואגת לנו לכל דבר. פעם ביומיים או שלושה היא כותבת לי הודעות לחו"ל, מנסה לדעת מה חשוב לי ועוזרת לי מאוד. זה ממש גורם לי להיות שם ולתת את הכול. אני חושבת שזה הולך להיות שבוע מעניין גם מהמקום שאני נמצאת בקריירה שלי וגם מבחינת הנבחרת. ציפי וסנדרה (וסרמן, מאמנת הנבחרת, א.ק) משלימות האחת את השנייה והולך להיות שבוע מאתגר ומעניין מאוד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. ברני ארדוב
לא מרגישה לחץ. גלושקו/ברני ארדוב

על התחושות שלה אמרה פאר: "אני מאוד מקווה שאהיה מופתעת מעצמי לטובה. אני מנסה לתת את כל כולי באימונים. אני מקווה שהדברים ייראו טוב על המגרש. אני צריכה את המשחקים האלה כי לא שיחקתי בחודשים האחרונים כמעט, וגם כששיחקתי לא היו לי הרבה ניצחונות". כשהיא נשאלה אילו תגובות היא שומעת ברחוב, היא אמרה: "שואלים אותי: 'את עדיין משחקת טניס?' זו התגובה העיקרית. זה מצחיק, כנראה שלא שומעים עליי, אני לא נמצאת בתקשורת כל כך וזו השאלה הנפוצה שאני מקבלת".

יוליה גלושקו: "הלחץ היחיד שיש עליי בעקבות העובדה שאני המחבט הראשונה של ישראל זה בעקבות העובדה שעכשיו תהיה לי חצי שעה הפסקה בין היחידים לזוגות. תמיד קינאתי בשחר שיש לה את זה. אין לחץ כי אני ושחר משחקות כבר שנים. זה רק עניין פיזי עם מעט זמן התאוששות. הקהל באוסטרליה הזכיר לי את האווירה בגביע הפדרציה. זה ממש כיף. יש 1,500 אנשים שנשמעים כמו 10,000. הבנות שבאות לארץ, בעיקר הבנות הטורקיות, קיוו לא לצאת איתנו בבית. אני מקווה שזה פלוס בשבילנו".

שלמה גליקשטיין, מנכ"ל איגוד הטניס: "כשביקשנו לארח את המשחקים לפני כארבעה חודשים, לא כל כך האמנו שהמשחקים יחזרו לכאן מכל מיני סיבות, אבל כנראה ה-ITF החליט שאחרי שנתיים של גלות בהונגריה, עכשיו זה המקום המתאים לארח את הטורניר. יש בנבחרת פנים חדשות, החל מהקפטנית ציפי אובזילר, שחקנית העבר המהוללת עם ותק מאוד מכובד בנבחרת הפדרציה, וסנדרה וסרמן כמאמנת עם עבר מפואר כשחקנית. לצד שחר ויוליה הוותיקות יש את אלונה, מאיה ושלי, שלוש שחקניות צעירות ששתיים מהן נמצאות בפעם הראשונה בנבחרת. זו נבחרת קצת אחרת, אבל עדיין שחר ויוליה הן השחקניות המרכזיות. אני מקווה מאוד שהנבחרת תגיע אחרי ההכנה שעשתה בחודשים האחרונים יגיעו בכושר טוב לאילת ויוכלו להציג את הטניס הטוב שלהן לעיני הקהל שלנו. תמיד יותר כיף לשחק בארץ למרות הלחץ".

מנכ"ל איגוד הטניס התייחס גם לאפשרות שאולגה פרידמן, אלופת ישראל, תייצג את המדינה, ואמר: "מעמדה מתחזק בדירוג הנשים. מבחינת ישראל וייצוג ישראל לא השתנה שום דבר. אנחנו במגעים בייחוד עם ההורים שלה ומתנהלות כל הזמן שיחות בניסיון לגרום לכך שהיא תתיישב פה בצורה יותר יציבה, שיהיה לה פה בית ושתבוא לכאן כמה שיותר. היא עושה את זה, אבל אנחנו רוצים כמה שיותר. יש לנו כל מיני הצעות לעזור לה כמו שאנחנו עוזרים לשחקניות אחרות, אנחנו רוצים לעזור לה להפוך לישראלית לכל דבר. המשפחה שלה עדיין לא שלמה עם זה שהיא תייצג את ישראל מכל מיני סיבות, גם פוליטיות. לא בגלל הכסף. אני מקווה שכל השיחות יבשילו לכך שהיא תייצג את ישראל".

נבחרת הפדרציה של ישראל. ברני ארדוב
נבחרת הפדרציה של ישראל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully