וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובב גבאי סובל מדלקת בגב, אבל עשוי להיות כשיר למכבי תל אביב

27.1.2016 / 10:23

חלוץ בית"ר ירושלים צפוי לחזור לפעילות מלאה אחרי שנעדר משני המשחקים האחורונים. גורם על ורמוט: "כרגע הסיכויים שיגיע נמוכים, אבל הכול פתוח". עדיין נשקלת האפשרות לצרף זר נוסף

one

חלוץ בית"ר ירושלים, דובב גבאי, עשוי להיות כשיר למשחק הבית של הקבוצה נגד מכבי תל אביב יום שני. גבאי נעדר משני המשחקים האחרונים, נגד בני סכנין והפועל באר שבע, בגלל שסבל מכאבי גב. אחרי שעבר צילום, התברר שהוא סובל מדלקת, אך ייתכן שהוא יספיק להחלים עד יום שני. קיימת גם אפשרות שהוא יקבל זריקה לפני המשחק.

ניקיטה רוקאביציה החלים בעצמו מפציעה וכעת החזרה הצפויה של גבאי לסגל יוצרת למאמן סלובודאן דראפיץ' "כאב ראש בריא" בכל הנוגע לאיוש החוליה הקדמית. איתי שכטר צפוי להמשיך בחוד ונראה שרוקאביציה יתופקד באגף, כשעומר אצילי ישחק באגף השני.

בבית"ר עדיין לא ויתרו על האופציה להתחזק בזר נוסף ובודקים מספר אופציות של הרגע האחרון אך הדגישו שיצורף אך ורק זר שישדרג את הקבוצה. בנוגע לגילי ורמוט קיימת פסיומיות. גורם במועדון אמר הבוקר: "הלוואי שגילי ורמוט יגיע, אבל צריכים לקרות יותר מדי דברים. מיטש גולדהאר לא יסכים כל כך מהר לוותר על דמי ההעברה ולהרגיש פראייר. הוא מסוג האנשים שיעדיף להפסיד כסף ולא לשחרר ללא תמורה ו/או להשתתף בשכר שלו. אם יקרה משהו, זה יהיה רק ביום-יומיים האחרונים של ההעברות".

מעבר לורמוט, בבית"ר בודקים אופציה לצרף מגן ימני נוסף. במועדון חוששים מהירידה ביכולת של אלעד גבאי, אך רואים זאת כמשהו טבעי היות והוא לא עשה הכנה מסודרת ולא זכה למנוחה במהלך העונה. אם לא יימצא שחקן מתאים, ייתכן שוד קלטינס יתופקד לעתים בעמדה הזו.

בית"ר ירושלים תעמוד היום לדין בעקבות אירועי המשחק נגד בני סכנין. בית"ר צפויה להיות מורשעת בגין קריאות גזעניות. במועדון חזרו ואמרו כי אם ייענשו במשחקי רדיוס או הפחתת נקודות יגיבו בחומרה, עד לאי הופעה למשחקים. במועדון מאמינים כי בכל מקרה יצטרכו לערער על העונש.

הקבוצה צפויה לארח כ-100 חיילים במשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב.

ניקיטה רוקאביציה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יפתח בכנף. רוקאביציה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully