וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע בודקת אפשרות לצרף את עומר דמארי בקיץ הקרוב

27.1.2016 / 9:40

ברק בכר לא רוצה לצרף חלוץ זר בכיר בשלב זה, ובמועדון שוקלים לרכוש את חלוץ נבחרת ישראל ור.ב לייפציג, שיתחרה עם ברדה. ברקת ולוזון שוחחו על רועי גורדנה. אוגו יימכר בתום העונה?

one

הפועל באר שבע נמצאת בשלב מתקדם של המאבק על האליפות, אבל למרות הלחץ ברק בכר עמל כבר עכשיו על ההכנות לעונה הבאה. אחרי שהחליטו להחתים את יובל שבתאי, במועדון התעניינו בימים האחרונים באפשרות להחזיר לישראל גם שגריר בכיר - החלוץ עומר דמארי.

הגישושים בנושא דמארי, מתברר, החלו עוד קודם. באר שבע בדקה אפשרות לצרפו גם בחלון ההעברות הנוכחי, אך לאחר שראשי המועדון הבינו כי החלוץ נחוש להגיע להפועל תל אביב או להישאר ברד בול זלצבורג, החלו בדיקות סביב העלויות הכרוכות בהבאתו.

דמארי נרכש על ידי ר.ב לייפציג בסכום שיא של למעלה משישה מיליון יורו (והושאל בקיץ לרד בול זלצבורג), אך מקורב לעסקה העריך כי "לרד בול אין בעיה של כסף. לא מן הנמנע שהוא ישוחרר בסכום שנע סביב מיליון יורו".

דמארי עזב את ישראל ביולי 2014 וחתם באוסטריה וינה. בחצי עונה הוא כבש 15 שערים בכל המסגרות, ובינואר לפני שנה חתם לארבע וחצי שנים בר.ב לייפציג מהליגה השנייה בגרמניה, אך לא התאקלם. בקיץ הנוכחי הושאל דמארי לרד בול זלצבורג, בה רשם 13 הופעות וכבש ארבעה שערים. בעונות האחרונות הפכה ברקת את עניין החזרת שגרירים בכירים לישראל למסורת. מלבד ברדה, היא החזירה לישראל גם את מאור בוזגלו, מאור מליקסון, שלומי ארבייטמן ובן שהר.

לאחר שהוחלט שדמארי יישאר באוסטריה ולא יעבור בינואר, בימים האחרונים גיבשו בקבוצה החלטה שלא לצרף שחקן התקפה בכיר שיגיע על חשבונו של אליניב ברדה. בשלב זה, בכר החליט כי אם יצטרף חלוץ זה יהיה רק כשחקן משלים, דוגמת מוחמד גדיר.

העובדה שברדה ימשיך עונה נוספת רק מחזקת את העובדה שבאר שבע תכוון גבוה גם בעונה הבאה. "אם לא יהיה משהו מפתיע עד סיום החלון, נשמור את עמדת הזר החמישי לקיץ. נביא לכאן שחקן ברמה גבוהה", אמרו במועדון.

חלוץ ר.ב לייפציג, עומר דמארי. GettyImages
בדרך לבירת הנגב? דמארי/GettyImages

בנושא אחר: למרות ההצלחה, ייתכן מאוד שבאר שבע תיפרד מזר נוסף במהלך הקיץ הזה. במועדון מעריכים שאובידיו הובאן יחתום בקבוצה, אבל ייתכן שאחד הזרים האחרים בחלק האחורי יעזוב. בשבועות האחרונים התעניינו מספר קבוצות בג'ון אוגו. בבאר שבע לא מתכוונים לשחרר אותו בינואר, בשיא מאבק האליפות, מה גם שלא התקבלה הצעה רשמית על הקשר, אבל ייתכן מאוד שאם תגיע הצעה בקיץ השחקן יעזוב.

"אוגו מצרך מבוקש וסביר להניח שההצעות יזרמו בקיץ, אבל אנחנו לא עוסקים בעניין הזה כעת. הוא גורם משמעותי מאוד במאבק שלנו", אמר גורם במועדון. ככל הידוע, אוגו הוצע למספר קבוצות בבלגיה, ביניהן קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב. שחקן נוסף שלא בטוח שימשיך הוא הבלם ויליאם סוארס. במועדון מרוצים ממנו, אבל בקיץ בכר עשוי לקבל החלטה אחרת.

במועדון עשויים להגיש תלונה נגד הפועל רעננה בנוגע לפניה שבוצעה לכאורה לרועי גורדנה. ברעננה מכחישים פניה כזאת, אבל לראשי המועדון הגיע מידע לפיו גורם בכיר במועדון שוחח עם הקשר. גורדנה מבוקש בהפועל תל אביב, אבל ייפגש לאחר המשחק הערב עם ראשי מכבי פתח תקוה. הלוזונים לא מוכנים לשלם 140 אלף דולר, ואלונה ברקת שלא דורשת דמי העברה לא תשתתף בשכר שלו. אבי לוזון שוחח עם ברקת בנוגע לעניין הזה וייעשה ניסיון להגיע לפשרה אחרי המשחק הערב. שלומי ארבייטמן מבוקש עדיין בהפועל תל אביב, אבל עדיין לא התקבלה הצעה רשמית. אם הפועל לא תזכה בשירותיו, הוא יישאר בהפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully