וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין לא תחתים את דייויד אדי, וונדרסון מותיר רושם חיובי מאוד

27.1.2016 / 9:24

הגנאי סירב להיבחן במשחק אימון נגד קבוצת הנוער ובקבוצה יוותרו עליו, המגן השמאלי הברזילאי מפתיע לטובה. במועדון עדיין סוערים אחרי נס ציונה: "אפשר היה להרגיש את השנאה של הקהל"

one

המגן השמאלי הברזילאי וונדרסון, שנבחן בבני סכנין בשבוע האחרון, מרשים ועשוי להצטרף לקבוצה. וונדרסון בן ה-25, ששיחק בעבר בכמה קבוצות בברזיל ביניהן אתלטיקו מיניירו, הפתיע לטובה את אנשי הקבוצה והותיר רושם חיובי על השחקנים והצוות המקצועי. מי שלא יצורף הוא המגן השמאלי דייויד אדי. הגנאי הגיע אתמול (שלישי) למשחק הגביע של הקבוצה נגד סקציה נס ציונה (סכנין ניצחה בפנדלים) ובסיום הודיע לראשי המועדון שאם הוא לא יוחתם מיידית, הוא לא יצטרף.

גורמים במועדון מספרים שאדי היה משוכנע שהוא לא מגיע כדי להיבחן ושהוא רק יצטרך להוכיח שהוא נמצא בכושר גופני מלא. בסכנין לעומת זאת, רצו לבחון אותו והוא תוכנן לשחק היום נגד קבוצת הנוער. הוא סירב ולפיכך החתמתו ירדה מהפרק לפחות כרגע. בין הצדדים גם הייתה קיימת מחלוקת בנוגע לאורך חוזהו של אדי. מי שכן ייבחנו במשחק נגד הנוער היום הם וונדרסון, הקשר האחורי הברזילאי דיים והחלוץ הרומני אדריאן הורדוביי.

בסכנין היו מרוצים מההעפלה לרבע גמר גביע המדינה, אבל עסקו לא מעט בהתנהגות של חלק מאוהדי נס ציונה. לטענת אותם אוהדים של המארחת, אחרי שריקת הסיום היו"ר מוחמד אבו יונס ביצע תנועה מגונה לעברם. "כל המשחק ספגנו קללות חריפות מאוד", אמר אחד השחקנים, "הגיעו הרבה אוהדים עם צעיפים ודגלים של בית"ר ירושלים ובגלל הקרבה לספסלים ולמגרש, אפשר היה להרגיש מקרוב את השנאה אלינו".

"ניקח מהמשחק הזה את הסבלנות שלנו", אמר פיראס מוגרבי, "היה קשה לשחק נגד קבוצה שמסתגרת ככה, אבל גביע זה תמיד קשה. הכי חשוב זה לעלות שלב וזה מה שעשינו. אני קונה להגיע בצורה קשה כזאת עד הגמר. התחלתי את העונה לא טוב בגלל הפציעה, אבל בזמן האחרון התרכזתי בעצמי. אין ספק שאבוקסיס נתן לי הרבה בטחון ואני שמח שאני מחזיר לו על המגרש. יש לנו עוד הרבה מטרות ואני אעשה כמיטב יכולתי לעזור לקבוצה".

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. מגד גוזני
"קונה להגיע בצורה קשה כזאת עד הגמר". מוגרבי/מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully