וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל צרויה: "עם הגרלה טובה, מי יודע לאן נגיע", עזוז בספק לשבת

27.1.2016 / 8:15

חלוץ בני יהודה נכנס כמחליף וכבש בניצחון על מ.ס. אשדוד בגביע: "ידענו שזה חשוב לאוהדים בגלל עונת הירידה". המגן פצוע בשריר הירך האחורי ועלול להחמיץ את משחק החוץ בקרית שמונה

one

בני יהודה ממשיכה במומנטום החיובי שלה מאז ההפסד להפועל תל אביב לפני כמה שבועות, ואתמול (שלישי) גברה על מ.ס אשדוד 1:2 בחוץ ועלתה לרבע גמר גביע המדינה. יוסי מזרחי אמנם לא היה מרוצה מההופעות של הקבוצה שלו בשבועות האחרונים, אבל נגד הקבוצה שאותה הוא מכיר כל כך טוב הוא ביצע שני חילופים שהתבררו כבינגו; גל צרויה ורז מאיר נכנסו כמחליפים וכבשו את שני השערים של הזהובים.

בבני יהודה דיברו במהלך הימים האחרונים על הרצון להשלים נקמה ספורטיבית במ.ס. אשדוד שלפני שנתיים הורידה את הקבוצה לליגה הלאומית. המסר כנראה חלחל. לשחקנים היה חשוב מאוד לשמח את 250 האוהדים שהגיעו בקור ובגשם לאצטדיון ה-י"א, ואלו חזרו הביתה מרוצים מאוד. צרויה אמר: "הם הגיעו בהמוניהם, וזה לא פשוט בקור הזה. הרגשנו שאנחנו רוצים לעשות את זה קודם כל בשבילם אחרי הירידה, ודיברנו על זה לפני המשחק כי ידענו כמה זה חשוב להם".

החלוץ גם התייחס להמשך השאיפות של הקבוצה בגביע, ואמר: "אנחנו בהחלט חושבים שאנחנו יכולים להתקדם. חוץ ממכבי תל אביב והפועל באר שבע, אנחנו די שווים לכולם ועם הגרלה טובה הכול יכול לקרות. אני חושב שמבחינה הגנתית אנחנו בסדר גמור, אנחנו לא סופגים הרבה שערים. בכדורגל צריך מזל, וכרגע הולך לנו טוב. בסופו של דבר בוחנים אותך על התוצאה, ולמרות זאת אנחנו רוצים להשתפר. מבחינה אישית אמנם השנה הדברים לא הולכים לי כמו שרציתי. שיחקתי רק בארבעה-חמישה משחקים וסבלתי מפציעות, אבל הכי חשוב שהקבוצה ניצחה ואני מקווה שעם השער הזה אני אוכל להיכנס יותר לעניינים".

לקראת משחק החוץ הקשה נגד עירוני קרית שמונה ביום שבת, בקבוצה מבינים שייתכן שאיציק עזוז ייעדר. המגן נפצע בשריר הירך האחורי והוחלף, והיום הוא יעבור בדיקה כדי לקבל תשובות ברורות יותר, שכן מדובר בכאבים שחוזרים על עצמם. מי שעשוי לחזור להרכב הוא המגן השמאלי בן צעירי, שהחמיץ את המשחקים האחרונים ובקבוצה ינסו להכשיר אותו לשבת. בנוסף, שני שחקני הרכש הטריים, חסן אבו זייד ואנטוניו מרשיץ' צפויים לערוך הופעות בכורה ולפתוח בהרכב אם השחרורים הבינלאומיים שלהם יגיעו.

יוסי מזרחי מאמן בני יהודה. דרור עינב
המומנטום החיובי נמשך. יוסי מזרחי/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully