וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אם זה היה תלוי בגוטמן, הוא היה מחליף את כל הסגל"

אחרי ההדחה הכואבת מהגביע, בהפועל תל אביב יודעים: "העונה עלולה להיגמר בטרגדיה". הפסד לבאר שבע עשוי לסלול את הדרך של ורמוט בחזרה לקבוצה. הפועל צפויה להיכנס למשא ומתן בשבוע הבא על ארבייטמן וגורדנה

one

בווידאו: הפועל תל אביב מודחת מהגביע

אחרי שגם חלום הגביע התנפץ אמש (שלישי) להפועל תל אביב בפנים אחרי הפסד 2:1 להפועל כפר סבא, על המועדון האדום נחת ייאוש גדול. כל כך גדול, שבהפועל די אובדי עצות כבר לגבי הקבוצה שנבנתה בקיץ, ונכשלת כל פעם מחדש. "יש תחושה שאם זה תלוי בגוטמן, הוא היה מחליף את כל הסגל הקיים", טענו אמש במועדון. "והאמת שאפשר להבין אותו. זו אחת הקבוצות הכי גרועות שהיו בהפועל. אם השחקנים לא יתעוררו, העונה הזאת תיגמר בטרגדיה".

אלון תורג'מן חלוץ הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ימים קשים. תורג'מן/ברני ארדוב

בהפועל עוד ניסו אתמול לשאוב איזושהי אופטימיות מהמחצית השנייה במשחק, אך נראה כבר ששום דבר לא יכול לעודד את השחקנים או את אנשי המועדון. "כואב ומתסכל", אמר אחד השחקנים לאחר המשחק. "קשה להסתכל לאנשים בעיניים אחרי עוד הפסד ואחרי עוד כישלון. אין הסבר למה שקורה פה. אנחנו פשוט קבוצה נוראית. נצטרך נס כדי להוציא נקודות מבאר שבע או ממכבי".

"כואב מאוד", הודה גם משה אוחיון בסיום. "רצינו מאוד לעבור שלב ולהשיג ניצחון פה ולצאת לדרך חדשה כי מחכים לנו משחקים לא פשוטים עכשיו. נשארה לנו הליגה כרגע ואנחנו קבוצה תחתית. לא בורחים מזה. צריך לצאת משם כמה שיותר מהר. אני חושב שגוטמן מאמין בשחקנים הקיימים. זה נכון שלפעמים שינויים לא עושים טוב למועדון, במיוחד כמו שקרה העונה, שהיו פה הרבה שינויים, אבל אנחנו השחקנים צריכים לעשות את מה שאומרים לנו. כרגע זה נראה רק בדמיון שאנחנו יכולים לנצח את באר שבע ומכבי, אבל אנחנו נעשה הכל כדי שזה יקרה. כישרון לא יכול להשאיר קבוצה בליגה. השחקנים מפנימים שאנחנו קבוצת תחתית ונצטרך להילחם כי רק זו הדרך להישאר בליגה".

עוד באותו נושא

שמינית גמר גביע המדינה: הפועל כפר סבא ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
גיא אסולין הפועל תל אביב. ברני ארדוב
צריכים עוד חיזוק. אסולין/ברני ארדוב

אם עד אתמול לא נשמעו קולות תומכים ממש להחזרתו של גילי ורמוט למועדון, נראה כי המציאות מכתיבה דברים אחרים בהפועל. כבר לאחר המשחק היו כבר מספר גורמים ואפילו אוהדים שמבינים כי אם לא הקשר, הפועל עשויה למצוא את עצמה בסיום העונה בלאומית. כרגע גם ארגון האולטראס של הפועל ואפילו עמותת האוהדים יוצאים נגד המהלך, אך יש מספר גורמים בקבוצה שחושבים שהפסד לבאר שבע עשוי ליצור סיטואציה שתבשיל להחזרת ורמוט להפועל. כלומר, אם הפועל תכנס למשא ומתן רציני על חזרתו של ורמוט זה יהיה בתחילת השבוע הבא, אם שוב הפועל תפסיד, כששם מאמינים כי הבעלים, אמיר כבירי, המתנגד כרגע למהלך, יפנים כי אין אופציה טובה יותר להפועל.

בהפועל גם ינסו לזרז את החתמם של שני זרים לפחות. הקשר נמניה ניקוליץ' מבאטה בוריסוב והחלוץ דיאן ראדוניץ' ממכבי תל אביב הם עדיין שני המועמדים המובילים לחיזוק הקבוצה, ובמועדון ינסו עד סוף השבוע לסכם לפחות עם אחד מהשניים הללו. מלבד זאת, ישנם גורמים הטוענים כי לאחר המשחק מול באר שבע בשבת, הקבוצות ינסו לסכם על העברתו של שלומי ארבייטמן לאדומים מתל אביב. כמו כן, ישנה התעניינות ברועי גורדנה שעשוי אף הוא לעשות קאמבק להפועל.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי גוטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully