וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "המשימה של הפועל תל אביב היא להישאר בליגה"

מאמן האדומים נשמע מיואש אחרי ההדחה מגביע המדינה: "מה לא עובד? הרשימה ארוכה. צריך לשמור על כבודם של כולם". שרון מימר חוגג: "זה משהו הזוי, לנצח חמישה משחקים ברציפות"

one

העונה המסויטת של הפועל תל אביב נמשכת. האדומים הודחו הערב (שלישי) מגביע המדינה בשלב שמינית הגמר, לאחר שהפסידו 2:1 להפועל כפר סבא. בו רייכרט עוד העלה את אלי גוטמן ל-0:1 (21), אך רז כהן השווה (45) ומאוויס צ'יבוטה השלים מהפך (81), לפני שהוריד חולצה והורחק.

אלי גוטמן ניסה להסביר את המפלה של קבוצתו: "הכדור נכנס בין מגן לבלם, דברים שהם אל"ף-בי"ת במשחק הגנה, גם בגול הראשון. הפועל תל אביב לא נמצאת במצב שהיא יכולה להרשות לעצמה לדבר. הפסדנו שלושה משחקים, שניים לכפר סבא ואחד לסכנין, וקבוצה שרוצה לזכות בגביע המדינה זו קבוצה שלא מפסידה משחקים כאלה. מה לא עובד? הרשימה ארוכה. קשה לי להגיד עכשיו, אחרי משחק. צריך לשמור על כבודם של כולם. הליגה ארוכה וקשה וצפופה, והמשימה של הפועל תל אביב היא להישאר בליגה. כל יהבה, להישאר בליגה".

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בצרות. גוטמן/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המנצח שרון מימר חגג בסיום: "כולם יודעים שאני מאוד אוהב את הקבוצה והמועדון הזה (הפועל תל אביב) אבל היום כולי בכפר סבא ומקווה שההצלחה רק תימשך. אני חושב שהגענו להמון מצבים והיום הכנסנו עוד מרכיב נוסף שזה חזרה מפיגור, הבקענו שני שערים ואני מאוד שמח על זה". על ההרחקה של צ'יבוטה אמר: "אני פה שלושה משחקים וקיבלנו כבר חמישה אדומים. יש המון אנרגיות טובות שזה עוזר לנו להצליח במשחק, אבל נצטרך לתקן את הנקודה הזו". על ההצלחה: "זה משהו הזוי, לנצח חמישה משחקים. אני שמח כי אנחנו עובדים קשה וזה לא בא סתם. יש הרבה נשמה, הרבה איכות והרבה יכולת וכולם גברים אחד אחד".

מאוויס צ'יבוטה הסביר את הכרטיס הצהוב השני שספג אחרי שהבקיע את שער הניצחון והוריד חולצה: "אני רוצה להתנצל בפני החברים שלי והאוהדים על השטות הזאת. שחקן ברמה של ליגת העל לא צריך לעשות שטות כזאת. הדופק היה על 200 ולא חשבתי על זה. יש פה שחקנים מצוינים, ונצטרך לעבוד עוד יותר קשה".

עוד באותו נושא

שמינית גמר גביע המדינה: הפועל כפר סבא ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
גוטמן ובאדיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully