וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי נס ציונה טענו: יו"ר סכנין עשה לעברנו תנועה מגונה

26.1.2016 / 22:12

אחרי הניצחון של סכנין אבו יונס ניגש לקהל שקילל ללא הפסקה את אנשי המועדון, היו"ר מכחיש. שחקן: "זה הקהל הכי נורא ששיחקתי מולו". אוהד בוזגלו: "זה מאכזב, מקווה שאחד האחים שלי יזכה בגביע"

one

בני סכנין העפילה הערב (שלישי) לרבע גמר גביע המדינה אחרי ניצחון דחוק 4:5 בפנדלים על עירוני נס ציונה מליגה א' (0:0 בתום 120 דקות), אך על הניצחון הזה העיבה תקרית חמורה לאחר המשחק כאשר אוהדי נס ציונה טענו כי יו"ר סכנין מוחמד אבו יונס עשה לעברם תנועה מגונה, אבו יונס הכחיש ושחקן בסכנין אמר: "זה הקהל הכי נורא ששיחקתי מולו". יש לציין שבמשך כל המשחק הקהל שהיה סמוך לאנשי המועדון והשחקנים שלא שיחקו קיללו ללא הרף את אנשי סכנין, כולל גידופים אישיים.

מוחמד אבו יונס. ניב אהרונסון
תמונה שווה אלף מילים. אבו יונס והתנועה המגונה/ניב אהרונסון

יוסי אבוקסיס אמר לאחר המשחק: "כל ניצחון הוא ניצחון מתוק, גם בפנדלים. הפעם היה קשה אבל עם כל הקושי היו לנו שלושה ארבעה מצבים לגמור את המשחק, נס ציונה סיכנו אותנו כל המשחק אולי פעם אחת וזה קשה לשחק על חצי מגרש. אחרי שעובדים קשה במשך 120 דקות ההרגשה טובה לסיים ככה ועכשיו אנחנו עם הפנים קדימה".

על ההגרלה לקראת רבע הגמר: "אף פעם אני לא מייחל איזה קבוצה אקבל כי מי שמייחל בהגרלות מוצא את עצמו בסוף הולך הביתה. מה שייצא זה בסדר ונקווה להמשיך קדימה. יש חשש להפסיד משחקים כי זה מסוג המשחקים שיש לך רק מה להפסיד ואלו הכי קשים בכדורגל. מגיע גם כל הכבוד לנס ציונה עם איך שסגרו אותנו, אבל הכי חשוב שיצאנו מנצחים".

אוהד בוזגלו המאמן המאוכזב אמר: "המחמאות לא מספקות אותי כי זה מאוד מאכזב. אמנם עשינו דרך מדהימה במפעל הזה, שיחקנו מול שתי קבוצות בליגת העל ולא ספגנו אבל זה מאוד מאכזב בגלל שהיינו כל כך קרובים. אני חושב שסכנין בקושי הגיעו למצבים ואני גאה בשחקנים שלי. אנחנו קבוצה מאד טקטית גם בליגה שלנו וזאת הייתה הפתעה נעימה והחברה משחקים אחד בשביל השני נצטרך להרים את עצמנו ולהמשיך קדימה".

על האכזבה שמשפחת בוזגלו כבר לא תמשיך במפעל בהרכב מלא הוסיף המאמן: "אני הייתי אנדרדוג מלכתחילה לא נתנו הרבה סיכוי אבל עשינו דרך יוצאת מן הכלל. אני מאמין ומקווה שאחד האחים שלי יזכה להניף את הגביע".

עוד באותו נושא

גביע המדינה: בני סכנין ובית"ר תל אביב רמלה ברבע הגמר אחרי דו קרב פנדלים

לכתבה המלאה
קנדיל ומוגרבי חוגגים אחרי הניצחון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully