וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "ערן זהבי מכונה, כולם יצטרכו לעזור מולו"

26.1.2016 / 18:46

בקבוצה מהבירה מתכוננים למפגש עם כוכב מכבי תל אביב ביום שני ("צריך גם להיזהר לא להיצמד אליו יותר מדי ולתת חופש לאחרים") ומפנטזים: "ניצחון יחזיר את הכבוד של האוהדים"

one

בווידאו: תקציר המפגש האחרון של בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב

אחרי יומיים של חופש, יחזרו מחר (רביעי) שחקני בית"ר ירושלים להתאמן, אולם בשל הסערה, ונכון לשעת ערב, עדיין לא נקבע סופית מיקומו של האימון. בבית"ר חיפשו אופציות באיזור המרכז, ביניהן הוד השרון ורמלה, אך הן נפלו. אם לא יימצא מגרש עד הערב, ייתכן כי הקבוצה בסופו של דבר תתאמן במגרש הסינטטי בבית וגן.

ניקיטה רוקאביציה החלים משפעת וצפוי לחזור מחר לאימונים מלאים. השחקן סיפר לחבריו כי הוא מאוכזב מיכולתו בתקופה האחרונה, ויהיה זה סמלי עבורו לחזור לעצמו דווקא נגד מכבי תל אביב, שוויתרה עליו לפני כשנה וספגה ממנו שלושער בסיבוב הקודם. אגב, רוקאביציה קבע פגישה לחודש הבא במשרד הפנים על מנת להתחיל בתהליך קבלת אזרחות ישראלית. היות והחלוץ נשוי ליהודייה, התהליך אמור לקחת כשנה מיום הגעתו לארץ, משמע - עד הקיץ הקרוב. יחד עם זאת, ייתכנו עיכובים שייאלצו את החלוץ להירשם כזר גם בעונה הבאה.

בצוות המקצועי מתכוונים להקדיש תשומת לב מיוחדת לערן זהבי, ונראה כי בכל רגע נתון, קלאודמיר או דוד קלטינס ייצמדו אליו: "אי אפשר לבנות על זה, במשחק הקודם אמנם ניצחנו 2:4 בבלומפילד אך זהבי עדיין ברח והבקיע פעמיים. זהבי מכונה, כולם יצטרכו לעזור מולו. בחיפה הייתה הוראה להיצמד לבניון וזה לא הצליח. צריך להקשות על שחקן כמו זהבי אבל גם להיזהר לא להתמקד בו יותר מדי ולתת חופש לאחרים".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי חוגג מול בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
כך זה נגמר בפעם שעברה. זהבי חוגג מול בית"ר/ברני ארדוב

לאחר ההדחה מהגביע וההפסד בבאר שבע, בבית"ר רוצים לראות כמה שיותר אוהדים בטדי, ולשמח אותם: "זה המבחן שלנו להראות אם אנחנו באמת שייכים לחבורת הגדולות. אחרי ההפסדים למכבי חיפה ובאר שבע, ניצחון על מכבי יחזיר את הכבוד של האוהדים שמתוסכים מהתקופה האחרונה, בעיקר מהגביע. אסור לשלוח 20 אלף אוהדי בית"ר מאוכזבים הביתה". עד עתה נמכרו כ-5,500 כרטיסים לאוהדי שתי הקבוצות, ובמועדון מאמינים שהשיפור במזג האוויר בסוף השבוע יביא ל-25 אלף צופים ביום שני.

פאבלו דה לוקאס ימתין עד הלילה לתשובת בית"ר בנוגע לדרישת הפיצוי שלו. השחקן שלח מכתב לקבוצה בו הבהיר כי יש לו הצעה מוויטורול עד לתום העונה, אך אם יקבל פיצוי עבור מספר חודשים (לקשר חוזה לעוד עונה וחצי), יסכים להתיר את חוזהו. בבית"ר עדיין לא הגיבו, אך נראה כי בשבוע הקרוב הצדדים יסכמו על עזיבה.

פאבלו דה לוקאס שחקן בית"ר ירושלים (ימין). יוסי ציפקיס
זה ככל הנראה ייגמר בעזיבה. דה לוקאס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully