וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: בני יהודה והפועל אשקלון העפילו לרבע הגמר

26.1.2016 / 21:15

הזהובים סגרו חשבון עם מ.ס. אשדוד כשניצחו 1:2 בחוץ משערים של צרויה ומאיר, במשחק שהחל באיחור בגלל מגרש מוצף. איצרין (מ-45 מטרים) ונחום העניקו לאשקלון 0:2 על הפועל רמת גן

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של בני יהודה באשדוד

שני משחקים במסגרת שמינית גמר גביע המדינה נערכו הערב (שלישי) בדרום הארץ. אחרי דחייה של חצי שעה וטיפול ברחבות המוצפות, המשחק בין מ.ס. אשדוד לבני יהודה נערך והסתיים בניצחון 1:2 של הזהובים. עוד לפני כן, העולה הראשונה לרבע הגמר הייתה הפועל אשקלון, שניצחה 0:2 את הפועל רמת גן במפגש על טהרת הליגה הלאומית.

צפו בכל תקצירי שמינית גמר גביע המדינה

פינו את המים/דרור עינב

מ.ס. אשדוד - בני יהודה 2:1

נקמה קטנה של הזהובים, שסגרו איזשהו חשבון עם הקבוצה שהורידה אותם לליגה הלאומית לפני פחות משנתיים. המשחק נפתח באיחור של חצי שעה, בעקבות מזג האוויר הגשום שפגם קשות בדשא וגרם להצפות ברחבות, שטופלו על ידי חול ים שהובא במיוחד. שתי הקבוצות העדיפו לדחות את המשחק למועד אחר וגם שיחקו בחוסר חשק בשלבים רבים, כשרועי דיין היה המחמיצן הראשי של מ.ס. אשדוד. בני יהודה שלטה, אך מיעטה לסכן את השער וקיבלה את הכרטיס לרבע הגמר מהספסל. גל צרויה, שכיכב בעונת העלייה ואילו העונה ראה בעיקר יציע וספג עונשים, הקפיץ באלגנטיות בדקה ה-73, חגג את שערו הראשון ב-2015/16 ויחד עם רז מאיר שהכפיל לקראת הסיום סידר ליוסי מזרחי ניצחון מתוק על הקבוצה בה אימן שנים ארוכות. ניצחון רביעי ברציפות של בני יהודה בכל המסגרות, בעוד אשדוד שרק צימקה בתוספת הזמן נוחלת הפסד שני תוך ארבעה ימים ותצטרך להתרכז במאמצי העלייה.

גל צרויה שחקן בני יהודה (מימין) חוגג עם ג'וד נוורו. דרור עינב
שער ראשון העונה. גל צרויה חוגג עם ג'וד נוורו/דרור עינב

דקה 9: בני יהודה חילצה כדור ותקפה מצד ימין עם חזיזה שמצא את נוורו. החלוץ בעט כדור חזק מ-18 מטרים וסחט הדיפה טובה ממשפתי.

דקה 30: מונד חטף כדור ושלח את דיין, שהיה חופשי אבל החליט להקשית מ-20 מטרים וראה את הכדור חולף מעל השער.

דקה 44: קונסטנטיני, שהחליף כמה דקות קודם לכן את עזוז בעמדת המגן הימני, בעט מרחוק וסחט הדיפה ממשפתי.

דקה 45: איזו החמצה של דיין. עזריאל בפריצה מסחררת בצד שמאל גם מסר נהדר והעמיד את החלוץ לבדו מול איינוגבה, אבל דיין התעכב בהשתלטות ובסופו של דבר בעט לרגליו של השוער.

דקה 59: עזריאל הפציץ כדור חופשי מסוכן, איינוגבה הגיב היטב והדף.

דקה 73: גול! החילוף הצליח ליוסי מזרחי. מורי התקדם באין מפריע והכניס כדור לרחבה לצרויה המחליף, שמצד ימין הקשית באומנות מעל משפתי אל הרשת. שער ראשון העונה לצרויה, 0:1 לבני יהודה.

דקה 86: צרויה נגח מקרוב ומשפתי הדף רק עד לבלדוט, שהחמיץ מקרוב.

דקה 89: גול! עוד מחליף כבש. נוורו מצא במסירת עומק את מאיר, שמצד שמאל הקפיץ בקלילות מעל משפתי וקבע 0:2 לבני יהודה.

דקה 90+2: גול! אשדוד צימקה. מורי גלש לעבר כדור עומק שנשלח לדין דוד והכדור פגע ברגל של החלוץ ועשה קשה בדרך אל הרשת. 1:2 לבני יהודה שעלתה לרבע הגמר.

מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן, ניבאלדו, מיכאל סירושטן, אדיר טובול, רועי בקל, תום מונד, בנצי מושל, מיכאל אוחנה, חן עזריאל, רועי דיין (דין דוד, 72).

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז (שי קונסטנטיני, 41), סארי פלאח, דן מורי, שון גולדברג, סתיו פיניש, אסי בלדוט, דולב חזיזה (גל צרויה, 61), אמיר עגייב (רז מאיר, 81), פדרו גלבאן, ג'וד נוורו.

ג'וד נוורו שחקן בני יהודה מול רועי בקל שחקן מ.ס. אשדוד. דרור עינב
אשדדו תחזור להתרכז בליגה. רועי בקל שומר על ג'וד נוורו/דרור עינב

הפועל אשקלון - הפועל רמת גן 0:2

בעונה שעברה נעצרה הפועל אשקלון בשמינית הגמר על ידי מכבי תל אביב (1:0) אחרי שהדיחה לפני כן את בית"ר ירושלים. הפעם הדרך שלה הייתה פשוטה יותר, וכעת היא כבר בין שמונה האחרונות של גביע המדינה, אחרי שיובל נעים ניצח בדרבי הפרטי שלו מול הקבוצה עמה הוא כל כך מזוהה. הפועל רמת גן, מחזיקת הגביע מ-2003 ו-2013, נכנעה לשער מדהים של חיים איצרין (46) בכדור חופשי מ-45 מטרים שחלף מעל אלדר פשכצקי המופתע, ולשער נוסף של המחליף ניר נחום (80). קפטן האורדונים דידייה ברוסו הורחק וייעדר ממשחק הליגה הבא. אשקלון ברבע הגמר, לראשונה מאז עונת 2006/07, אז נעצרה רק בגמר מול הפועל תל אביב שניצחה בפנדלים. אז, אגב, נחום היה האיש שכבש בזמן החוקי עבור אשקלון.

דקה 8: כמעט הראשון של אשקלון. בן חמו בעט כדור שטוח וחזק שנעצר בקורה של פשכצקי.

דקה 12: מצב מצוין נוסף למארחת. קויטה בעט מהאוויר מחוץ לרחבה, כדור שפספס בסנטימטרים את הקורה.

דקה 26: כדור רוחב עבר את כל הגנת רמת גן והגיע למחפוד, שמקרוב נעצר אצל פשכצקי.

דקה 35: ניסיון ראשון של האורדונים, עם בעיטה של לידור כהן מרחוק שנהדפה על ידי חידריאן.

דקה 46: גול! וואו, איזה שער. המגן השמאלי איצרין הרים כדור חופשי מ-45 מטרים, ראה את הכדור טס גבוה ונוחת במפתיע בחיבורים, מעל ידיו המושטות של פשכצקי. שער אומלל מבחינת השוער, 0:1 להפועל אשקלון.

דקה 67: כרטיס אדום! ברוסו ביצע עבירה מאחור וספג צהוב שני. הפועל רמת גן נשארת ב-10 שחקנים ותחסר את הקפטן שלה מול הפועל נצרת עילית במשחק הליגה הבא.

דקה 72: ברקוביץ' הגביה כדור חופשי עבור הפועל רמת גן, טוקורה נגח מקרוב לרשת החיצונית.

דקה 80: גול! דגו שלח כדור שמאלה למחפוד שהעביר רוחב ונחום המחליף בעט בין רגליו של פשכצקי, אל הרשת. 0:2 להפועל אשקלון.

הפועל אשקלון: ליאור חידריאן, יוסי אמר, יאיר אזולאי, טל מכלוף, חיים איצרין, קובי בן חמו (רודי חדד, 88), ירדן אבוחצירה, ברוך דגו, ניראל מחפוד, עידן שריקי, סייבו קויטה (ניר נחום, 70).

הפועל רמת גן: אלדר פשכצקי, טובארנו פינאס, מייקל טוקורה, ישראל ראש, נועם כהן (תומר לוי, 88), ריף פרץ (מוטי ברשצקי, 60), ליעד ברקוביץ', דידייה ברוסו, לידור כהן, רן רול, לירון דיאמנט (אנמאו מקונן, 81).

צפו בתקציר

הפועל אשקלון - הפועל רמת גן 0:2

לכתבה המלאה
אלדר פשכצקי שוער הפועל רמת גן. ברני ארדוב
ספג שער אומלל. אלדר פשכצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully