וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו לקראת שטרסבורג: "אין לנו שום בעיה בחדר ההלבשה"

26.1.2016 / 21:07

מאמן הפועל ירושלים מנסה להרגיע את המערכת לפני משחק היורוקאפ הגורלי (ד', 21:05, ערוץ 5): "זה לא מבחן אישי עבורי". הפסד בצירוף ניצחון של גראן קנאריה יסגור את הסיפור עבור האדומים

one

העונה האירופית של הפועל ירושלים יכולה להגיע מחר לסיומה, כשהאדומים יארחו בארנה בבירה את שטרסבורג הצרפתית (21:05, ספורט 5). האדומים מגיעים למשחק עם שלושה הפסדים משלושה משחקים, ואם יפסידו גם במשחק הרביעי בבית, ובמשחק המוקדם בבית תנצח גראן קנאריה את סראטוב הרוסית בחוץ, הם יאבדו סיכוי תיאורטי להעפיל לשמינית הגמר ויודחו, כששני המשחקים האחרונים יהיו לפרוטוקול בלבד. ניצחון ירושלמי על שטרסבורג ישאיר את הסיכוי לעלייה פתוח, כשבקבוצה יודעים שכדי להשאיר לעצמם סיכוי אמיתי לעבור את הצרפתים, עליהם לנצח ביותר מ-4 נקודות, ההפרש בו הפסידו בשבוע שעבר.

ירושלים מגיעה למשחק אחרי ההפסד בליגה למכבי חיפה, הפסד שלא הוסיף לשקט למערכת שהתאכזבה מהתוצאות באירופה בשבועות האחרונים. דני פרנקו מקבל סגל מלא, כשטוני גפני מגיע לאחר משחק שיא בליגה בהפסד הביתי ביום ראשון. מי שנמצא בכושר פחות טוב הוא דונטה סמית' שרשם בשני המשחקים האחרונים 8 נקודות בממוצע בלבד, ובהפסד לחיפה איבד תשעה כדורים.

"זה משחק שהוא נוק-אאוט", אמר דני פרנקו, "משחק שהוא מאוד מסוכן מבחינתנו. אף אחד לא נהנה כשקבוצה משחקת כמו ששיחקנו ביום ראשון האחרון, זה עונש לשחקנים ולקהל, אבל זה כן משהו שכקבוצה אתה צריך לדעת לגדול ממנו. זה לא טוב שזה קרה, אבל גם בשנה שעברה היינו בסיטואציות כאלה, אנחנו צריכים ללמוד מזה ולהפיק מזה את מה שצריך. אין לנו שום בעיה בחדר ההלבשה. זה לא מבחן אישי בשבילי. כל עוד יש סיכוי לעבור שלב, אם אם הוא קטן, נילחם עליו".

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
הלחץ עליו גובר. דני פרנקו/ניב אהרונסון

שטרסבורג מגיעה למשחק לאחר שמארדי קולינס, הגארד-פורוורד האמריקאי ששיחק בעבר במכבי אשדוד ואולימפיאקוס, קיבל הודעה כי מעבר אפשרי שלו ללוקמוטיב קובאן נדחה, וזאת לאור העובדה שהמועדון לא מצא שחקן במקומו. הצרפתים יודעים שניצחון על ירושלים יכול להבטיח עבורם את המקום בשלב הבא, אם גראן קנאריה תנצח במקביל, והם נחושים שלא למשוך את עניין העלייה יותר מדי.

"אנחנו משחקים נגד אותה קבוצה בפעם השנייה באותו שבוע, כך שזה נראה כמו משחק פלייאוף", אמר המאמן הצרפתי וינסנט קולה לקראת המשחק, "שיחקנו טוב במשחק הראשון, אבל גם הם שיחקו טוב, והיינו לעיתים במצבים לא פשוטים. אנחנו נהיה חייבים לעשות התאומות למצבים מסוימים, ונעבוד על זה. אסור לנו לתת להם לשלוט בנו כיחידים, אחרת המשחק יהיה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully