וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורוקאפ: מכבי ת"א יוצאת לקאזאן, מקל: "מצפה לנו משחק קשה"

26.1.2016 / 17:18

אחרי ההפסד בארץ, הצהובים ינסו לנקום בקית' לנגפורד וחבריו (19:00, ספורט 5). אוחיון, רנדל ומילסאפ לא ייצאו עם הקבוצה, גם בנדר ייעדר. מקל, שיערוך בכורה אירופית: "צריך להחזיר את הכיף"

one

בווידאו: תקציר המשחק הקודם בין מכבי תל אביב לקאזאן

מכבי תל אביב תתמודד מחר (19:00, ספורט 5) מול קאזאן ברוסיה בפתיחת הסיבוב השני של המפעל. הצהובים, שהחלו אתמול את המסע המפרך באימון בוקר בישראל, הגיעו אתמול ב-02:30 בלילה למלון בקאזאן הקפואה, במינוס 25 מעלות. דווין סמית' וסילבן לנדסברג לא לגמרי כשירים אך ישחקו. דראגן בנדר הפצוע בקרסול הצטרף לקבוצה, אך לא ישתתף במשחק. יוגב אוחיון, בריאן רנדל, ואלייז'ה מילסאפ לא יצאו עם הקבוצה.

אגב, אלייז'ה מילסאפ, שחקן הרכש החדש של מכבי, עבר הבוקר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות באיכילוב. בצהריים כבר ערך מילסאפ אימון אישי בהדר יוסף.

גל מקל שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יערוך בכורה אירופית. גל מקל/קובי אליהו

מי שיערוך את הופעת הבכורה באירופה הוא גל מקל, שאמר לקראת ההתמודדות: "אני רוצה לפתוח את המשחקים ברגל ימין, כיף שיש משחקים ברצף".

מקל הוסיף: "מצופה לנו משחק משחק מאוד קשה, בטח שמשחקים מולם ברוסיה, כי היא קבוצה מצוינת בעלת סגל מרשים. אנחנו מגיעים למשחק במטרה לנצח. במשחק הקודם מולם היתה לנו בעיה בריבאונד, הם שלטו בכך, הם קבוצה עמוקה יותר, בטח במצבנו העכשווי, עם סגל חסר. לי באופן אישי חשוב להביא שמחה ולתרום, יש כאן שחקנים מצוינים וצריך להחזיר את הכיף, כשזה יגיע גם נראה טוב. צריך להחזיר לקבוצה את האנרגיות והתשוקה למשחק. ניצחונות תמיד עוזרים למצב רוח, אולי הביטחון שלנו נפגע לאחר ההפסדים שספגנו".

על מזג האוויר הקפוא ברוסיה הוסיף מקל: "לא התגעגעתי לקור הזה. זה מסע קשה עם קור, לא משהו שאנחנו רגילים אבל זה חלק מהמקצוע וצריך לדעת להתמודד בנסיעות גם עם התנאים האלו ולעשות את המקסימום".

שחקן קאזאן קית' לנגפורד. ברני ארדוב
חיסל את מכבי במפגש הקודם. לנגפורד/ברני ארדוב

מקל, בהופעתו הראשונה עם מכבי ביורוקאפ, ייאלץ להתמודד עם אחד הקווים האחוריים החזקים במפעל. ביום רביעי שעבר הוא ישב ביד אליהו וחזה מקרוב בקית' לנגפורד יורה 30 נקודות על ראשם של הצהובים, ועוד אחרי שקלע את הסל הראשון שלו רק לקראת אמצע הרבע השני. שותפו לקו האחורי, קינו קולום, סבל מיום קליעה חלש של 1 מ-7 מהשדה, אבל תרם 10 נקודות, 4 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, והוא עדיין מדורג שני ביורוקאפ במדד היעילות, כשמתחתיו במקום השלישי ניצב לנגפורד.

קאזאן בלתי מנוצחת בשלב השני של היורוקאפ, והיא מגיעה למשחק הזה עם רצף של 12 ניצחונות בכל המסגרות. אם במכבי חולמים עדיין על המקום הראשון בבית M, עליהם לנצח בהפרש דו ספרתי ולמחוק את התוצאה מהשבוע שעבר (92:82). הסיכויים אינם נוטים לטובתם, ולא רק בגלל פערי הרמות על הנייר: לקאזאן מאזן ביתי של 1:15 העונה, כשאת ההפסד היחיד שלה היא ספגה מול אריס סלוניקי על חודה של נקודה בתום הארכה.

ניז'ני נובגורוד, שהולכת ומסתמנת כיריבה הישירה של מכבי על הכרטיס לשמינית הגמר, עשתה הערב את המוטל עליה וגברה בבית על אולימפיה לובליאנה 74:81. הסלובנים הוליכו במפתיע 63:64 בתחילת הרבע הרביעי, אבל לא באמת סיכנו את הניצחון הרוסי. ויקטור ראד קלע 28 נקודות לניז'ני, שעומדת כעת על מאזן 2:2. בעקבות התוצאה הזו, לובליאנה (מאזן 4:0) הודחה באופן סופי ורשמי, ואיבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully