וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור לוי חתם לשנתיים וחצי ברעננה: "שמח להצטרף למועדון שמתקדם"

26.1.2016 / 16:26

המגן של עכו מצטרף בעקבות פציעתו של גיא ליפקה, ויהווה גיבוי לעדי נמני: "מקווה שאצליח לתרום יותר ממה שמצופה"ץ גורם ברעננה: "באר שבע בעצמם הציעו לנו את גורדנה, וסירבנו"

one

בווידאו: תקציר המשחק של רעננה ועכו

ליאור לוי, מגנה הימני של הפועל עכו, חתם היום (רביעי) לשנתיים וחצי בהפועל רעננה. לוי מצטרף בעקבות פציעתו של גיא ליפקה שמושבת לפחות בששת השבועות הקרובים. לוי שוחרר לאחרונה מהפועל עכו והתבקש למצוא לעצמו קבוצה, ואחרי שהוא קיים שיחות עם ראשי המועדון בקיץ, כעת הבשיל המהלך לצירופו.

לוי אמר לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למועדון שמתקדם וקבוצה שכיף לראות משחקים שלה, ואני מקווה שאצליח לתרום יותר ממה שהמאמן מצפה ממני".

כעת יעברו ברעננה להתמקד בצירופו של חלוץ, כאשר הקבוצה מקיימת מגעים עם שחקן, אבל המשא ומתן עימו טרם הסתיים ועל כן בקבוצה קיימת מעטה של חשאיות סביב הנושא. בכל מקרה, מי שעשוי לעזוב בקרוב הוא הקשר הזמבי לארי בוואליה שככל הנראה לא יוחתם.

בקבוצה התייחסו בביטול לכעס של הפועל באר שבע ולטענות לפיהן רעננה קיימה מגעים עם רועי גורדנה. גורם בקבוצה אמר: "מי שהציע לנו את גורדנה היו באר שבע בעצמם לפני כשבועיים, אבל הודענו להם כבר אז שאנחנו לא מעוניינים בשחקן". מהקבוצה נמסר בתגובה: "אף אחד במועדון לא פנה לרועי גורדנה ואנחנו לא מעוניינים בשחקן. הטענות הללו הזויות".

ליאור לוי הפועל עכו. ברני ארדוב
מתקדם. ליאור לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully