וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הודיעה רשמית: משחק ידידות מול קרואטיה ב-23 במרץ

26.1.2016 / 15:04

למרות המשחק, עדיין לא ברור מי יעמוד על הקווים. לוי, לוזון, בן שמעון ואוחנה עדיין מועמדים. אם לא ימונה מאמן בקרוב, אחד ממאמני נבחרת הנוער, ייתכן שאלון חזן, עשוי לאמן באוסייק

נבחרת ישראל תפגוש את נבחרת קרואטיה למשחק ידידות אשר יתקיים ביום רביעי, ה-23 במרץ, בעיר אוסייק (איצטדיון גראדסקי) בקרואטיה - כך הודיעו היום רשמית במבחרת. נבחרת קרואטיה תפגוש ביורו הקרוב את ספרד, צ'כיה וטורקיה.

כעת נותר לראות מי יעמוד על הקווים במשחק הזה. לפני מספר שבועות פרסמנו כי המועמדים המובילים לאימון הם אלישע לוי, גיא לוזון, אלי אוחנה ורן בן שמעון. בהתאחדות שוקלים למנות צוות ישראלי שבראשו יעמוד מנג'ר כשמתחתיו שני אנשי צוות. ליוסי בניון יוצע להיות מנג'ר הנבחרות הצעירות כשבנוסף יוצע לו תפקיד גם בנבחרת הבוגרת. אם לא ימונה מאמן עד המשחק, עשויה ההתאחדות להודיע שאחד ממאמני נבחרות הנוער הוא זה שיאמן במשחק, כשאלי אוחנה עלה כאחת האופציות, אם כי יש לציין שנבחרתו תשחק יומיים אחרי במסגרת שלב העילית של הנוער.

אם אוחנה לא יוכל לאמן, מי שעשוי לעמוד על הקווים למשחק מול קרואטיה בלבד הוא מאמן נבחרת הנערים אלון חזן.

גורם בהתאחדות אמר: "עדיין לא התחלנו לקדם את נושא המאמן אם כי יש סיכוי שעד המשחק יהיה מאמן קבוע לנבחרת ישראל. ועדת האיתור תקיים מספר פגישות בנושא ועד סוף החודש הבא נוכל לקבל תמונה מדויקת יותר".

מאמן נבחרת הנערים של ישראל, אלון חזן. GettyImages
מי יעמוד על הקווים? אלון חזן/GettyImages

המשחק האחרון בין שתי הנבחרות התקיים בספטמבר 2011 במוקדמות אליפות אירופה 2012, כאשר הקרואטים ניצחו בבית 1:3.

זהו למעשה המשחק הראשון של נבחרת ישראל מאז סיימה את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה באוקטובר האחרון, במשחק החוץ מול בלגיה. שלושה ימים לאחר משחק הידידות מול ישראל, תתארח נבחרת קרואטיה בהונגריה, ותקיים משחק ידידות מול הנבחרת המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully