וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובע ההתאחדות: "הפועל באר שבע פעלה ללא דופי בנוגע לשבתאי"

עו"ד ניר רשף בחן את מקרה סיכומו של קשר הפועל רעננה בקבוצה מהדרום והודיע כי האחרונה נקייה מכל רבב בנוגע לפרשה, מפני שפנתה אליו בקשר לעונה הבאה בלבד ולא לזו הנוכחית

one

    הפועל באר שבע קיבלה הערב (רביעי) את הודעתו של תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף, בנוגע לבדיקה בעניין יובל שבתאי. במכתבו מציין עו"ד רשף: "לאחר שבחנתי את חומר החקירה הנני להודיעכם כי הפועל באר-שבע פעלה ללא כל דופי וכי לא נעברה כל עבירה תקנונית מצידה". כזכור, הפועל רעננה הגישה מכתב תלונה להתאחדות בנוגע להעברתו של שבתאי, בו טענה שיש לה סיכום איתו לעונה נוספת. התובע קבע כי באר שבע פנתה לשחקן בקשר לעונה הבאה בלבד, כשחוזהו מסתיים בקיץ, כך שאין עם זה בעיה.

    מכבי פתח תקוה מתכוננת למפגש הקשה בגביע מול הפועל באר שבע בגביע ((רביעי, 19:00, ספורט 5+ לייב). הקבוצה של בן שמעון מקווה לסיים עם תוצאה טובה יותר מזו שהיא השיגה בליגה בשבוע שעבר מול הפועל באר שבע. "הפעם הסיפור הוא אחר. 90 דקות ואולי יותר, ואנחנו עושים את זה", אמר אחד השחקנים. "זה לא בשמיים, באר שבע לא כזו מפחידה כמו שאנשים חושבים".

    למרות האופטימיות הרבה, בפתח תקוה סובלים עדיין מפציעות רבות, ובראשן זו של ראדה פריצה שסובל מכאבים בשריר התאומים. פריצה לא יהיה בסגל ובקבוצה מקווים שהפציעה שלו לא רצינית, ובכל מקרה ינסו להכשירו למשחק בשבת נגד הפועל רעננה. דור חוגי שסבל מכאבים שב להתאמן וצפוי לפתוח. לעומתו, עידן שמש וגיא מלמד אינם כשירים.

    לקראת המשחק, רן בן שמעון צפוי להחזיר את שני המגנים דור אלו ונאור פסר להרכב על חשבונם של חגי גולדנברג ודודי טויטו. פרט לכך, אליסון דוס סנטוס עשוי לחזור למרכז ההגנה על חשבונו של עודד גביש. מוחמד כליבאת עשוי לקבל את הקרדיט ולפתוח לצד חוגי.

    לאחר המשחק, יגבירו בפתח תקוה את המאצים לנסות ולצרף את רועי גורדנה, שכבר קיבל הודעה שהוא משוחרר מהפועל באר שבע. המלאבסים מודעים לעלויות הגבוהות של השחקן, אבל מעריכים כי ניתן יהיה לגשר על הפערים כדי שגורדנה יצורף ויחזק את הקישור.

    רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
    מפגש נוסף מול באר שבע. בן שמעון/ברני ארדוב

    הפועל באר שבע סיימה את ההכנות למפגש, כשמהאימון המסכם עולה שאובידיו הובאן צפוי להיות בסגל. מהראן ראדי שסבל מווירוס החלים, וההחלטה האם ייכלל בסגל או לא תהיה מקצועית. הקשר חלה אך יצא עם הקבוצה לאצטדיון המושבה. לאחר שאתמול התלבט לגביו, נראה כי בן שהר יפתח במקום אליניב ברדה.

    אם ראדי יהיה כשיר הוא יפתח ומאור מליקסון יפנה את מקומו במרכז השדה ויפתח בצד שמאל. אפשרות נוספת: וובה בראון יפתח לצד ג'ון אוגו ומתחת למאור מליקסון. לואי טהא חוזר מהרחקה ועשוי לפתוח בהרכב. רועי גורדנה נטל חלק באימון אבל לא ייכלל ב-18. הפועל רעננה פנתה לקשר, אבל הוא ייפגש עם מכבי פתח תקוה לאחר המשחק.

    עדכון ראשון: 17:30

    רועי גורדנה שחקן הפועל באר שבע ביציע. ברני ארדוב
    לא יהיה בסגל, שוב. גורדנה/ברני ארדוב

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully