וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון בספק לדרבי, עטר התאמן. רוני לוי: "רוצים לזכות בתואר"

בצל הפציעה של השניים, מאמן מכבי חיפה לא תרגל הרכב לקראת הדרבי בשמינית הגמר (רביעי, 21:00, 5 לייב). הקפטן יעבור מבחן כשירות, עטר יהיה בסגל. סוויסה וסרדל צפויים לחזור להרכב האדומים על חשבון קוראץ' ורוצ'ט

שמינית גמרמחצית27/01/2016
מכבי חיפה
    0
      הפועל חיפה
      one

        מכבי חיפה השלימה את ההכנות לקראת משחק הדרבי מחר (רביעי, 21:00, 5+ לייב) מול הפועל חיפה. רוני לוי הפתיע כשלא תרגל כלל את ההרכב ונראה כי הוא מתלבט בעיקר לגבי שחקני האגפים. יוסי בניון ואלירן עטר התאמנו. האחרון צפוי להיות בסגל למרות הפציעה. בניון עדיין בספק. הוא יעבור מחר כנראה מבחן כשירות ואז יתברר אם יפתח בהרכב. בכל מקרה, איסמעיל ריאן נמצא גם הוא בתמונת ההרכב וכך גם חן עזרא. אוהד לויטה יחליף שוב את ולדימיר סטויקוביץ' שנמצא בשיקום.

        פרט לכך, נראה כי המאמן לא מתכנן שינויים מיוחדים. עטאא ג'אבר ונטע לביא יפתחו מאחור, כשגליינור פלט ימשיך בחוד ואילו שחר הירש ושובל גוזלן ימתינו כנראה על הספסל. עדיין לא ברור כמה אוהדים יגיעו. ההערכה היא שכ-20 אלף יתמכו בירוקים במשחק שלא נכלל במנוי השנתי.

        רוני לוי אמר לקראת המשחק: "הגביע הוא מפעל חשוב מאוד. אנחנו רוצים להמשיך בו כדי לזכות בתואר השנה. זה חשוב לקהל שלנו, דרבי זה משחק חשוב ובטח בגביע. אנו יודעים שתעמוד מולנו יריבה טובה, איכותית מאוד. כך נתכונן למשחק".

        רוני לוי מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
        דרוך. לוי/אדריאן הרבשטיין

        בהפועל חיפה השלימו את ההכנות למשחק הגביע מחר מול מכבי חיפה בצל החתימה הצפויה של מריאן אנטולוביץ', השוער הקרואטי שמתאמן עם הקבוצה. מי שמאוכזב מהתנהלות המועדון הוא פז'מיסל קובארז' שידרוש את מלוא חוזהו ומלוא התנאים כשעד כה בקבוצה הודיעו לצ'כי שהקרואטי רק בהתרשמות ועדיין אין החלטה לגביו.

        בנוגע למשחק עצמו הרי שלפי התרגול באימון המסכם עושה רושם שתומר סוויסה ולירן סרדל יחזרו להרכב על חשבונם של אדריאן רוצ'ט וז'רקו קוראץ'. אושרי רואש ימשיך להיעדר.

        שחקן הפועל חיפה תומר סוויסה. אדריאן הרבשטיין
        שוב יכבוש בדרבי? תומר סוויסה/אדריאן הרבשטיין

        הרכבי הקבוצות

        שופט: לירן ליאני
        אצטדיון: חיפה
        קהל: 18201

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            1
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully