וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע טוענים: רעננה פנתה לרועי גורדנה ללא אישור

הגזרה מתחממת: במועדון קיבלו מידע כי פנו לקשר ללא ידיעתם ועשויים להתלונן בהתאחדות. הפועל רעננה בתגובה: "לא פנינו לשחקן". הקשר במו"מ עם פתח תקוה וכפר סבא. אופיר דוידזאדה לקראת שמינית גמר הגביע: "משחק קריטי"

one

הגזרה בין הפועל באר שבע והפועל רעננה ממשיכה להתחמם: על פי מידע שהגיע לאדומים ביממה האחרונה, הפועל רעננה פנתה לקשר רועי גורדנה ללא אישורם, זאת למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה. כזכור, לאחרונה הגישה רעננה תלונה להתאחדות לכדורגל בה היא טוענת כי באר שבע פנתה ליובל שבתאי ללא הסכמתה. בניגוד לטענות של אנשי רעננה, במועדון טוענים כי "לרגע שבתאי לא היה מועמד לעבור בעונה הנוכחית. רצינו אותו רק לעונה הבאה".

כזכור, לפני חתימת העסקה פרסמנו כי במכתב ששלחה באר שבע לרעננה, נטען במפורש כי הקבוצה מנהלת עימו מגעים על חוזה לעונות 2016/17 ו-2017/18 בלבד. בהתאחדות מנהלים בדיקה קפדנית בנוגע לעניין הזה, ובבאר שבע מתכוונים להוכיח באמצעות המכתב כי ניהלו מגעים בנוגע לעונה הבאה בלבד, אז שבתאי נחשב לשחקן חופשי לפני הסיכום. בנוסף, במועדון עשויים להגיש תביעה להתאחדות לכדורגל בבקשה להעניש את רעננה על ניהול משא ומתן עם שחקן שנמצא תחת חוזה. כזכור, ביום שישי פורסם כי הפועל תל אביב פנתה לשחקן הקבוצה אובידיו הובאן, כשגם אז הפניה נעשתה ללא אישור.

רועי גורדנה שחקן הפועל באר שבע ביציע. ברני ארדוב
הגזרה מתחממת. רועי גורדנה/ברני ארדוב

הסעיף העיקרי עליו מתכוונים להתבסס במועדון הוא סעיף 3(ה) לתקנון בקרת תקציבים, הקובע: "לא לנהל החל מיום חתימה ועד תום עונת המשחקים בגינה נחתם, משא ומתן עם קבוצה אחרת מישראל או מחוצה לה, אלא אם כן קיבל הסכמה מראש ובכתב מהקבוצה לאחר שהודיע בכתב על רצונו לעשות כן, כל זאת בכפיפות להוראות תקנון 'רישום'".

מהפועל רעננה נמסר בתגובה: "אף אחד במועדון לא פנה לרועי גורדנה ואנחנו לא מעוניינים בשחקן. הטענות הללו הזויות". גורם בהפועל רעננה ציין עוד כי מי שהציע את גורדנה לרעננה היה אלי ברקת לפני כשבועיים, אבל בקבוצה הודיעו כבר אז שהם אינם מעוניינים בשחקן.

במועדון דרוכים לקראת המשחק מחר בפתח תקוה, שיכול להוביל את הקבוצה לשלב רבע הגמר. אופיר דוידזאדה אמר: "מכבי פתח תקוה עושה צרות לליגה, יש להם מאמן שמעמיד אותם נכון על המגרש. אנחנו ידועים שיהיה משחק קשה מאוד, זה משחק קריטי". בכר יערוך שינויים בהרכב, אבל עדיין לא סגור על ה-11 שיפתחו.

שלומי ארבייטמן עשוי לעבור להפועל תל אביב, אחרת יישאר בקבוצה. במועדון אמורים להוציא בקרוב הודעה רשמית על הסיכום עם ברדה. במועדון הבהירו כי הם לא מתכוונים לדרוש כל סכום עבור הקשר במידה וירצה ללכת, אלא קבוצה שתממן את מלוא שכרו. ייתכן וההודעה תתעכב מעט בשל שני המשחקים החשובים הצפויים לקבוצה השבוע. לגבי הובאן, במועדון מתכוונים לשוחח שוב עם סוכנו הרומני ונציגו בארץ אבי נימני, כדי לשכנע אותו לחתום מיידית בקבוצה לעונה נוספת. כזכור, הפועל תל אביב ניסתה לפתות את הקשר על ידי שדרוג בשכרו.

בנושא אחר: אוהדי באר שבע שהיו אמורים לקבל את הכרטיסים למשחק מול הפועל תל אביב מחר בבוקר, ייאלצו להמתין לשעות הצהריים. הסיבה: משטרת תל אביב החליטה לעכב את הדפסת הכרטיסים למשחק. מהמועדון נמסר כי "תתאפשר רכישת כרטיסים פרונטאלית ואיסוף כרטיסים לזוכים בהגרלה ממשרדי שפע הפקות (גם עבור מנויי חוץ) החל ממחר בשעה 13:00". אגב, רכישת הכרטיסים האינטרנטית לזוכים בהגרלה תחל בכל מקרה הערב, לאחר הגרלה שתיערך בשעות הצהריים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully