וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב, מכבי חיפה, או בית"ר ירושלים: גילי ורמוט לאן? כל התרחישים

26.1.2016 / 10:00

בהנהלת האדומים מתלבטים, אך גוטמן חושב אחרת ("הוא רוצה אותו בטירוף"). הירוקים מגששים ועשויים למצוא את הנוסחה כדי לצרפו כשהיחסים בין טביב לג'ורדי והקרבה לשכטר עשויים להנחית את קשר מכבי תל אביב בבירה. הפרטים על האופציות של המלפפון הלוהט

one

שמו של גילי ורמוט מככב בכותרות בימים האחרונים, ולא מהסיבות הנכונות. לפחות מבחינתו. במשחקה האחרון של מכבי תל אביב הוא כלל לא היה בסגל, ושמועות על מעבר אפשרי למספר קבוצות - ביניהן מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב - נפוצו ללא הרף. בשל העובדה שנותר מחוץ לסגל ובעקבות מיעוט הדקות להן הוא זוכה אצל הצהובים, ורמוט עשוי למצוא את עצמו עוד בחלון ההעברות הנוכחי בקבוצה אחרת.

אז כמו שכבר ציינו, הפועל תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ואפילו מכבי פתח תקוה כבר הביעו עניין. אבל רגע. מה עם דמי ההעברה? החוזה שלו במכבי תל אביב והאם הצהובים בכלל יתפשרו ו\או ישתתפו בשכרו? גילי ורמוט, לאן? תמונת מצב.

גילי ורמוט. ברני ארדוב
היכן יסיים את החודש? ורמוט/ברני ארדוב

נתחיל מהפועל תל אביב. על אף ההתבטאויות שיוצאות מכיוון וולפסון, המאמן אלי גוטמן בטירוף לצרף את ורמוט. אולי בין חברי ההנהלה והגורמים המביאים את הכסף ישנה התלבטות, אך אם יש שחקן שגוטמן רוצה יותר מכל זהו ורמוט. כזכור, מדובר באותו שחקן שלפני שנה הועדף על ידי גוטמן בנבחרת ישראל על פני ליאור רפאלוב. יחד עם זאת, המסרים שמועברים לשחקן לא עוברים על ידי גוטמן להנהלה. המאמן לא מפעיל לחץ על אמיר כבירי כדי שזה יעלה שלב במשא ומתן מול מכבי תל אביב. הסיבה, על פי מקורבים למאמן, היא שהוא לא רוצה להיתפס כאיש שהחזיר את ורמוט למועדון, בגלל הלחץ שמגיע מכיוון האוהדים, שלא מעוניינים בחזרתו של הקשר.

גורם המעורה בפרטים אמר: "גוטמן רוצה את ורמוט בטירוף. הוא כבר העביר את המסרים שלו לגילי. אבל בהפועל תל אביב הכול בעייתי; מעורבים רגשות ואוהדים ולכן דברים מתעכבים. הפועל תל אביב תיכנס לתמונה רק אם ישוחרר ללא תמורה. כל יום הדברים יכולים להשתנות לכאן או לכאן אך גוטמן רוצה אותו מאוד בקבוצה, במיוחד שהוא מיואש לגמרי מהחומר שיש בהפועל תל אביב".

מכבי חיפה. ורמוט לא בעדיפות ראשונה אצל הירוקים, אך גם הם מגששים. גם מכבי חיפה לא תהיה מוכנה לשלם דמי העברה על ורמוט אך אם ישוחרר ללא תמורה או יגיע להבנות עם מכבי תל אביב, הקבוצה יכולה למצוא את הנוסחה כדי לצרפו. למעשה, מקורביו של ורמוט טוענים שבסיטואציה הנוכחית, האופציה הטובה ביותר בשביל השחקן היא מעבר לירוקים מהכרמל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב. קובי אליהו
היחסים עם ג'ורדי יעזרו? טביב/קובי אליהו

בימים האחרונים נכנסה גם בית"ר ירושלים לתמונה. הקבוצה מהבירה אמנם עוד לא הגישה הצעה כספית, אך הבעלים אלי טביב העביר מסרים, כי אם ומכבי תל אביב מוכנה להשתתף בשכרו ייתכן כי עסקה תצא לפועל, בדומה למתווה של איתי שכטר שהגיע ממכבי חיפה. טביב מוכן לקחת את ורמוט בהשאלה עד תום העונה עם אופציה להחתימו לשנתיים נוספות.

מבחינה כלכלית, לוורמוט חוזה המוערך בכשמונה מיליון שקל ברוטו לשנתיים וחצי הקרובות. האופציה של בית"ר ירושלים היא הכי פחות כדאית למכבי תל אביב מבחינה כלכלית, אך יחד עם זאת מעורבים אלמנטים נוספים, כגון אגו ומערכות יחסים בין מועדונים. המנהל הספורטיבי של הצהובים, ג'ורדי קרויף, לא מוכן לבוא לקראת מכבי חיפה והפועל תל אביב בנוגע לשום שחקן, ויתרה מכך, ייתכן ויתעקש על דמי ההעברה עבור ורמוט כל עוד מדובר בשתי הקבוצות הללו.

בנוסף, היחסים בין ורמוט לשכטר עשויים גם כן להשפיע על ההחלטה של הקשר. מאז ששכטר הבין שקיימת אופציה שחברו הטוב יגיע לירושלים, הוא שוחח עימו ומנסה לשכנע אותו להגיע. החלוץ סיפר לו על חדר ההלבשה ועל האווירה הטובה במועדון. הוא טען כי הם יכולים לשחזר ימים יפים יחדיו בבית"ר ירושלים.

היחסים של ג'ורדי עם בית"ר וטביב הם אחרים לגמרי. הם שיתפו פעולה בעסקת דסה ואזולאי, מכבי תל אביב שילמה את מרבית שכרו של דן איינבינדר לפני שעבר לבירה והאלופה נכונה להשאיל לצהובים שחורים שחקנים צעירים עם אופציה שבהם הם מתעניינים. בקיצור - ישנה מערכת יחסים בריאה בין הצדדים, כשמכבי תל אביב אפילו מוכנה להפסיד כסף כדי להרגיש שלמה עם ההחלטה.

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

וכמובן, בעסקים כמו בעסקים, אם קרויף יבוא לקראת בית"ר ירושלים, הוא יידע להשיג בצורה ג'נטלמנית סוג של הסכם בו יקבל עדיפות עבור כל שחקן אותו הקבוצה מהבירה תסכים למכור בעתיד. טביב הבהיר כי עומר אצילי לא למכירה לקבוצה בישראל ובעתיד יימכר רק לחו"ל, אך בסופו של דבר כולם יודעים שהכסף מדבר ואופציה עתידית או עדיפות על כל שחקן טוב מהמועדון יכולה לשנות לגמרי את התמונה.

ומה עם מכבי פתח תקוה? הבוקר גם דיברו על הפועל חיפה, אז עדיף שנעצור את זה כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully