וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מוכנה להעביר את כרטיסו של הירש בעסקת מזרחי

26.1.2016 / 8:51

במועדון לוחצים על איזי שרצקי לשחררו, ומחפשים מתווה שיוביל לעסקה כעת או בקיץ. ביקורת מצד שחקנים על הסגל: "לא כולם מרגישים מאוימים". טואטחה עדיין מחכה להצעות מפורטוגל וטורקיה

one

מכבי חיפה מנסה למצוא פתרון שיוביל למימוש עסקת אופיר מזרחי: נשיא המועדון יעקב שחר ממשיך לשוחח עם איזי שרצקי, ובמסגרת זאת הוצע מתווה חדש לעסקה, במסגרתו תעביר חיפה את כרטיסו של שחר הירש כעת, או בתום העונה, על מנת להפחית בסכומים אותו דורש בעלי קרית שמונה. שחר סירב לשחרר את הירש במסגרת עסקת וובה בראון, אבל בחיפה היה מי שאמר אתמול כי "את מזרחי הוא רוצה הרבה יותר". שחר ורוני לוי מעדיפים את מזרחי על כל שחקן אחר, כולל גילי ורמוט אליו עדיין לא נעשתה פניה. "אם מזרחי יגיע לכאן, הוא יהיה שחקן חשוב מאוד אצל רוני. אין ספק שזאת תהיה קפיצת מדרגה מקצועית וכלכלית עבורו לשנים הקרובות", אמר מקורב לעסקה. מזרחי כבר הביע את נכונותו לעזוב לחיפה. קיימת גם אפשרות שהעסקה תתבצע מיד בתום העונה ולא בינואר. לגבי ורמוט, במועדון משאירים את האפשרות הזאת פתוחה בינתיים, למקרה שלא ימצאו שחקן אחר.

אופיר מזרחי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
במכבי חיפה מתעקשים. מזרחי/ברני ארדוב

רוני לוי ממשיך לחפש קשר זר, אך עדיין אין התקדמות בעניין הזה. בקרב חלק מהשחקנים בקבוצה נשמעה ביקורת על הסגל הדליל. "אי אפשר לשחרר כל כך הרבה שחקנים ולא להביא מחליפים. ידין, תורג'מן ושכטר הלכו, שחררו את משומר, אבל לא הביאו אף אחד במקומם. זאת תהיה טעות לא לחזק את הסגל בשחקן בכיר, כי במצב הנוכחי לא כל השחקנים מרגישים איום מהספסל. כל עוד יש סיכוי להגיע לאירופה, צריך להילחם על זה", הייתה רוח הדברים.

בנושא אחר: טאלב טואטחה ערך אתמול אימון כושר, יחד עם שאר השחקנים שנטלו חלק במשחק נגד קרית שמונה. במועדון החליטו כי אם עד מחרתיים, יום חמישי, לא תוגש הצעה עבורו (חלון ההעברות באירופה מסתיים ביום ראשון), טואטחה יקבל הודעה כי הוא נכלל בסגל לקראת המשחק בעכו ולמעשה יישאר בקבוצה עד הקיץ. כרגע, לקבוצה אין מגן שמאלי אחר ולכן אם המגן יעזוב יהיה ניסיון לצרף את חן דילמוני, שמואל שיימן או מגן שמאלי אחר ברגע האחרון. חיפה דורשת 1.3 מיליון יורו, סכום אותו יכלה לקבל בקיץ מקסימפאשה הטורקית וסירבה, ובהמשך גם מפיורנטינה.

כזכור, טואטחה הוצע למספר מועדונים בפורטוגל וטורקיה, בין היתר מדובר באלופת פורטוגל בנפיקה ליסבון וכאמור בקסימפאשה. במועדון טוענים כי טרם התקבלה הצעה רשמית וממתינים כאמור לסוף השבוע.

במועדון שוקלים לרכוש אחד משני שחקנים ניגרים שהגיעו להתרשמות בקבוצת הנוער לטווח ארוך. מדובר בקשר עמנואל אבומקינג ובחלוץ אוצ'ה אמרקוצ'ו, שכבר עברו בדיקות רפואיות. גם אם יוחלט לרכוש אותם, הם לא ישחקו העונה בקבוצה הבוגרת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully