וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סדריק סימונס חתם על חוזה לשבועיים, וייבחן

25.1.2016 / 21:52

הצהובים ממשיכים לחפש אחר שחקן פנים נוסף. האמריקאי (30, 2.06 מ') שנבחר במקום ה-15 של דראפט 2006 וסבל לאחרונה מפציעה בברכו כבר נרשם ליורוקאפ, ואם ירשים - יחתום על חוזה ארוך יותר

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: הזר החדש של מכבי תל אביב, אלייז'ה מילסאפ, מדבר

מכבי תל אביב ממשיכה בחיפושיה אחר חיזוק לקו הקדמי. לאחר שהחתימה את אלייז'ה מילסאפ (שיכול לשחק בעמדות 3 ו-4) שנחת היום (שני) בארץ, התברר כי הצהובים החתימו אף את סדריק סימונס למבחנים של שבועיים. מדובר בשחקן פנים שסבל ממספר פציעות בשנים האחרונות, בפרט בברכו, ורק אם ירשים ויימצא בריא, יחתום על חוזה ארוך יותר. הקבוצה של ז'אן טבק כבר דאגה לרשום את סימונס למשחקי היורוקאפ, שכן הדדליין להחתמת שחקנים במפעל המשני באירופה תם בקרוב.

סימונס (30, 2.06 מ'), בוגר NC סטייט, נבחר במקום ה-15 של דראפט 2006 על ידי ניו אורלינס, אך לא הצליח לתקוע יתד בליגה הטובה בעולם ונפלט סופית מה-NBA בשלהי עונת 2008/09, אחרי קדנציות קצרות בקליבלנד, שיקגו וסקרמנטו. לאחר מכן בילה מספר עונות בליגת הפיתוח, חתם בקבאלה היוונית, והמשיך לאסטודיאנטס וברינדיסי האיטלקית, לפני שחתם באולימפיאקוס בקיץ 2013. אלא שאחרי מספר חודשים נחתך מקבוצת הפאר היוונית, שב לברינדיסי ונפצע בברכו. בקיץ החולף חתם בגזינטאפ הטורקית, אך נחתך ממנה בחלוף חודש.

שחקן אולימפיאקוס סדריק סימונס. GettyImages
לא שיחק הרבה בזמן האחרון. סימונס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully