וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטולוביץ' החל להתאמן בהפועל חיפה: "הגיע הזמן לעשות צעד קדימה"

25.1.2016 / 18:54

השוער הקרואטי שצפוי לחתום אצל האדומים שחורים דיבר בבוסניה על המעבר הצפוי: "העדפתי את הליגה הראשונה בישראל על הליגה שנייה בטורקיה". קובארז' ידרוש את מלוא חוזהו אם ישוחרר או יוקפא. סוויסה עשוי לחזור להרכב בדרבי

one

השוער הקרואטי, מריאן אנטולוביץ', החל להתאמן היום (שני) בהפועל חיפה וצפוי לחתום בקבוצה בימים הקרובים, כשפז'מיסל קובארז' ישוחרר או יוקפא. השוער הצ'כי לא אהב את התזמון של ההודעה, מכיוון שאם היה מקבל הודעת שחרור לפני מספר שבועות, סיכוייו למצוא קבוצה חדשה היו גדולים יותר. קובארז', לו נאמר שהקרואטי מגיע להתרשמות, צפוי לדרוש את מלוא חוזהו אם אכן ישוחרר, ובשיחות עם מקורביו הבהיר שהוא לא מאמין שהפועל חיפה אכן תהיה לא הוגנת ותעשה מהלך שכזה רגע לפני סגירת חלון ההעברות.

בחזרה לאנטולוביץ'. הקרואטי, שהגיע להפועל חיפה מז'לז'ניצ'אר הבוסנית, סיפר בבוסניה מדוע בחר דווקא בישראל: "הייתה לי הצעה מהליגה השנייה בטורקיה, אך העדפתי את הליגה הראשונה בישראל. לא קל לעבור לקבוצה חדשה, במיוחד באמצע העונה, אבל הגיע הזמן שלי לקחת צעד קדימה. הייתי באצטדיון החדש בחיפה וראיתי את המשחק של מכבי חיפה. מדובר באצטדיון יפה. הבנתי שגם האוהדים שלנו נהדרים". אנטולוביץ', שאמור להצטרף עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת, סיפר על הפועל חיפה לתקשורת הבוסנית: "מדובר בקבוצת אמצע טבלה שמנסה להגיע לפלייאוף העליון במדינתה".

בינתיים, בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות למשחק הדרבי בגביע ביום רביעי כשנראה שתומר סוויסה ישוב להרכב. אושרי רואש פצוע עדיין ולא יוכל לשחק כשניב אנטמן ימשיך בשער. הבלם ברונו פיניירו חש ברגישות בגיד אך התאמן כרגיל וצפוי לשחק, כשאם בסופו של דבר הכאבים יחמירו, בקבוצה ייתנו קרדיט לאופק פישלר שיפתח בדרבי כפי שכבר עשה בעונה שעברה בהצלחה.

שוער הפועל חיפה, מריאן אנטלוביץ'. האינסטגרם של ז'לז'ניצ'אר, צילום מסך
מרוצה מהמעבר. אנטולוביץ'/צילום מסך, האינסטגרם של ז'לז'ניצ'אר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully