וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - בני יהודה: גדי קינדה מורחק, אבו זייד ומרשיץ' לא בסגל

25.1.2016 / 17:41

הזהובים מחפשים נקמה על הירידה לפני פחות משנתיים, שני שחקני הרכש ימתינו להזדמנות אחרת. מזרחי מתלבט בין ג'וד נוורו לאוהד קדוסי בחוד, קשר המארחת לא יעמוד לרשותו של רוני אוואט (19:00, 5+ לייב)

one

בווידאו: תקציר הניצחון של בני יהודה על הפועל חיפה

מ.ס. אשדוד עדיין מתוסכלת מההפסד האחרון להפועל עפולה שהוריד את הקבוצה למקום השלישי בליגה הלאומית, אבל במועדון רוצים מאוד לשבור את מחסום שמינית הגמר, השלב שבו נעצרה הקבוצה בעונה שעברה על ידי מכבי אחי נצרת ולעבור את בני יהודה מחר (שלישי, 19:00, שידור משולב ב-5+ לייב). אשדוד תחסר במשחק את גדי קינדה המורחק. המאמן רוני אוואט לא תרגל הרכב וגם לא פנדלים.

"אנחנו לא מתעסקים בנקמות של האוהדים של בני יהודה", אמר קינדה שיראה את החברים שלו מהיציע. "אנחנו מתעסקים אך ורק במשחק הזה ורוצים מאוד לנצל את הביתיות כדי לעבור שלב. יש עדיין אכזבה מההפסד ביום שישי, אבל אנחנו צריכים להתמקד אך ורק במשחק הקרוב ואנחנו מסוגלים לנצח".

הרכב משוער: רועי משפתי, טום בן זקן, מיכאל סירושטן, ניבאלדו, אמיר בן שמעון, תום מונד, רועי בקל, בנצי מושל, מיכאל אוחנה, אור אינברום, חן עזריאל.

קשר בני יהודה חסן אבו זייד. ברני ארדוב
יחכה להזדמנות במשחק אחר. אבו זייד/ברני ארדוב

בבני יהודה מתקשים לשכוח את ה-10 במאי 2014, אז נפרדה הקבוצה מליגת העל אחרי 12 שנה, אבל מי שהייתה שותפה לאותה הצגה היא מ.ס. אשדוד ששמרה על ספורטיביות, ובמשחק שלה מול הכתומים היא סיימה ב-1:1, תוצאה שכבר לא הותירה סיכוי לכתומים לשרוד. זו גם הסיבה שבני יהודה תחפש מחר נקמה ספורטיבית בקבוצה הדרומית בשמינית גמר הגביע.

יוסי מזרחי החליט שלא לכלול בסגל את שני שחקני הרכש הטריים, חסן אבו זייד ואנטוניו מרשיץ', כל זאת כדי לאפשר להם להגיע רעננים למשחק החשוב בשבת נגד עירוני קרית שמונה בחוץ. אלמוג בוזגלו, אביעד בורלא ובן צעירי עדיין לא כשירים ולכן גם הם יחסרו ליוסי מזרחי, שעדיין לא החליט אם לפתוח עם ג'וד נוורו בחוד או עם אוהד קדוסי. שון גולדברג ימשיך לקבל את הקרדיט בעמדת המגן השמאלי בשל היעדרותו של צעירי. תיירי דובאי וסתיו פיניש ירכיבו את הקישור האחורי.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סארי פלאח, דן מורי, שון גולדברג, סתיו פיניש, תיירי דובאי, אמיר עגייב, רז מאיר, פדרו גלבאן, ג'וד נוורו (אוהד קדוסי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully