וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - בית"ר תל אביב רמלה: עדי נמני חוזר, האורחת תפתיע?

25.1.2016 / 21:23

המגן שב להרכב אחרי שהיה מורחק נגד הפועל עכו, קאנגווה חולה, אבל צפוי לפתוח גם הוא (19:00, 5+ לייב). גיא ליפקה יושבת מפעילות לחודש וחצי הקרובים. רותם שמול, חלוץ האורחת: "המטרה היא לעבור, תהיה חוויה"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל רעננה על הפועל עכו

אחרי שעברה את הכח עמידר רמת גן מליגה א' בסיבוב הקודם, הפועל רעננה תקווה להמשיך לטייל מחר (רביעי, 19:00, שידור משולב ב-5+ לייב) גם במשחקה מול בית"ר תל אביב רמלה מהליגה הלאומית, אבל בקבוצה לא מקלים ראש ביריבה והמסר שמועבר לשחקנים הוא שאסור לזלזל בקבוצה שתעמוד מנגד. עדי נמני שהיה מורחק בסוף השבוע, יחזור לעמדת המגן הימני. אוואנס קאנגווה אמנם חולה, אבל בקבוצה מאמינים שהוא יוכל לחזור לעניינים לקראת המשחק מחר. לעומתו, כרם ארשיד ועמנואל אמבולה עדיין חולים והם לא יהיו בסגל. בקבוצה ממשיכים לחפש חלוץ, אבל טרם נרשמו התפתחויות בעניין.

בינתיים בקבוצה מודאגים מהפציעה של המגן הימני, גיא ליפקה, שפתח בשבת בהרכב נגד הפועל עכו, אבל נפצע בשלהי המחצית הראשונה בברכו והוחלף. ליפקה ייעדר לפחות שישה שבועות, אבל רק לאחר מכן ניתן יהיה לאבחן במדויק ממה הוא סובל, והחשש הוא שהשחקן גמר את העונה. מהסיבה הזו ברעננה מכינים אלטרנטיבות לכל מקרה שלא יהיה, ומחפשים כעת מגן ימני, כאשר שמו של ליאור לוי, מגנה של הפועל עכו, נמצא על הפרק והוא מנהל מגעים עם הקבוצה. בעכו הבהירו שלא יעמדו בדרכו אחרי שאישרו לו לחפש לעצמו קבוצה חדשה.

הרכב משוער: אריק ינקו, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, אחמד שעבאן, בן בנימין, יובל שבתאי, אלי בבייב, רנה מיחליץ', אוואנס קאנגווה, ברק בדש.

עדי נמני שחקן הפועל רעננה. מגד גוזני
חוזר להרכב. עדי נמני/מגד גוזני

בית"ר תל אביב רמלה, שמדורגת במקום העשירי בליגה הלאומית, מגיעה למשחק אחרי תבוסה ביתית 4:0 להפועל ירושלים. למרות זאת, בקבוצה מקווים לעשות צעד נוסף קדימה בגביע, ומפנטזים על ההישג הנהדר מעונת 2007/08, אז הקבוצה נעצרה רק בחצי הגמר. מי שלא יוכל לעמוד לרשותו של המאמן פטריסיו סייג הוא אושר אבו, שספג כרטיס אדום נגד הפועל ירושלים. בימים האחרונים הקבוצה קלטה את גיא גומברג, שחקנה של הפועל תל אביב שהספיק לשחק נגד ירושלים, אבל העבירה לירושלמים את גיא כהן ואת אלי הרוש למכבי יבנה.

חלוצה של בית"ר תל אביב, רותם שמול, שכבש בשני סיבובי הגביע הקודמים ובמאזנו 14 שערים העונה בכל המסגרות, אמר לקראת המשחק: "אנחנו קבוצה שכוללת הרבה שחקנים צעירים והכול די חדש, אבל אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק. המעמד הוא שונה כי זו יריבה מליגת העל, תהיה חוויה ויהיה כיף. אנחנו מאמינים בעצמנו, מכבדים את רעננה, אבל המטרה היא לעבור שלב. הגביע זה משחק אחד ואנחנו רוצים את זה מאוד".

הרכב משוער: סהר חסון, רמאריק אטו, גל ספיר, שחר פיבן, גיא גומברג, רוסלן ברסקי, שרון זיסו, סוהיל ארמלי, מתן חוזז, רן בן שמעון, רותם שמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully