וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "פנינו לארצג ודורסי". מילסאפ נחת: "שמח להיות פה"

25.1.2016 / 17:36

מכבי תל אביב המריאה לרוסיה, המאמן סיפר על הניסיונות האחרונים למצוא חיזוק לקו הקדמי: "בינתיים לא היה לנו מזל". הפורוורד נחת בישראל, הצהובים פנו לספורטיף אושק בנוגע לקם בירץ'

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב לקאזאן בשבוע שעבר

מכבי תל אביב המריאה היום (שני) לרוסיה, שם היא תפגוש את אוניקס קאזאן במחזור הרביעי בשלב הבתים השני של היורוקאפ. הצהובים רוצים להשיג נקמה ספורטיבית אחרי ההפסד לרוסים בשבוע שעבר, אבל יחסרו את יוגב אוחיון, דרגאן בנדר ובריאן רנדל הפצועים.

הצהובים מנסים למצוא חיזוק לקו הקדמי ופנו לקבוצה הטורקית ספורטיף אושק כדי לבדוק את העלויות הכרוכות בהנחתתו של קם בירץ' ביד אליהו. הקנדי שמתנשא לגובה של 2.08 מטר, מעמיד העונה ממוצעים של 9.8 נקודות ו-8.6 ריבאונדים בליגה הטורקית.

מאמן מכבי, ז'אן טבק, התייחס לסוגיית החיזוק: "יש לנו 24 שעות עד סגירת חלון ההעברות ביורוקאפ. לא הצלחנו להגיע להסכם עם זוראן ארצג. פנינו אליו ולג'ואי דורסי – אלו רק שניים מהשחקנים שפנינו אליהם – אבל לא הגענו לסיכום. לא היה לנו מזל בגזרת הגבוהים, היו גם דברים שלא עבדנו לטובתנו, אבל אנחנו עדיין מחפשים שחקן".

טבק הוסיף: "קזאזן קבוצה חזקה, אנחנו צריכים לשרוד ולנצח. יש לנו שני ניצחונות ואנחנו רוצים עוד אחד. יש לנו שחקנים פצועים והם צריכים להתאושש. יוגב פצוע, בנדר פצוע, גם רנדל. יש עוד שחקנים בספק, אבל לא אגיד את שמותיהם כדי שהיריבה לא תדע".

בינתיים, הזר החדש של הצהובים, אלייז'ה מילסאפ, נחת בישראל ואמר: "אמרתי לעצמי שאם אגיע לאירופה אז ישראל היא בראש הרשימה. הייתי פה בעבר ואני מרגיש פה נוח. אני שמח להיות פה. אני מחכה לעלות לאימון ולעשות מה שאני עושה הכי טוב - לשמור, ולהיות מנהיג, ולתת לדברים לקרות. בקדנציה הקודמת שלי בישראל נולד לי תינוק ולא הייתי בכושר, נפצעתי ולא הייתי בריא. התגעגעתי לילד שלי, התגעגעתי לבית. כרגע אני בריא, אני נרגש לשחק כי לא שיחקתי כמה שבועות, ואני מוכן להתחיל".

בעונה וחצי האחרונות שיחק מילסאפ ביוטה ג'אז מה-NBA, בין היתר לצידו של אקס מכבי ג'ו אינגלס. ב-67 משחקים ביוטה העמיד מילסאפ ממוצעים של 4.2 נקודות, 2.8 ריבאונדים וחטיפה למשחק ב-16 דקות בממוצע. בעונה שעברה ב-NBA נהנה מממוצעים של 2.4 חטיפות ו-6.5 ריבאונדים בחישוב ל-40 דקות משחק.

שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה מילסאפ. קובי אליהו
ברוך הבא. מילסאפ/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully