וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: עוז פרץ ביקש לעזוב, הפועל חיפה ועכו גיששו

25.1.2016 / 12:28

החלוץ לא מרבה לשחק ורן בן שמעון לא צפוי לעמוד בדרכו, אך המלאבסים טרם קיבלו פנייה רשמית. ראדה פריצה עשוי לשוב לסגל לקראת משחק הגביע נגד הפועל באר שבע ביום רביעי, מלמד ייעדר

one

בווידיאו: ההפסד של מכבי פתח תקוה למכבי תל אביב

במכבי פתח תקוה מנסים לשכוח מההפסד בשבת למכבי תל אביב בליגה ולכוון את עצמם לקראת המשחק בשמינית גמר גביע המדינה מול הפועל באר שבע, ביום רביעי הקרוב. אלא שבמקביל, עוסקים במועדון בין היתר גם בחלון ההעברות הנוכחי ובצירופם ושחרורם של שחקנים.

מי שעשוי להיפרד מהקבוצה כבר בתקופה הקרובה הוא החלוץ עוז פרץ, שמבוקש בהפועל חיפה ובהפועל עכו, ומאמין שאצל מאמן אחר הוא עשוי לקבל יותר הזדמנויות לשחק. פרץ חתום על חוזה עד לסיום העונה הבאה, אולם לא מרבה לשחק העונה ולאחר צירופו של ראדה פריצה, הוא עשוי לבקש מראשי המועדון להשתחרר. בפתח תקוה לא פוסלים את האפשרות להעבירו, אולם טוענים כי נכון לרגע זה הם טרם קיבלו פנייה רשמית בנושא וכי כאשר תתקבל אחת, לא תהיה מניעה לשחררו אם המשא ומתן הכספי יצלח.

לקראת המשחק נגד באר שבע, בקבוצה מקווים מאוד לראות חלק מהשחקנים הפצועים חוזרים לסגל ובראשם את פריצה, שהחמיץ בשבת את המפגש מול האקסית מכבי תל אביב. השבדי סובל מכאבים בשריר התאומים ורק ביום שלישי יתברר אם יוכל לשוב ולשחק כבר נגד באר שבע. דור חוגי, שנפצע בשבת, עשוי לזכות למנוחה. גיא מלמד הפצוע חולה והוא בוודאות ייעדר מהסגל. עידן שמש טרם חזר לאימונים מלאים.

שחקן מכבי פתח תקוה, עוז פרץ. קובי אליהו
בדרך לחיפה? פרץ/קובי אליהו

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully